Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Sinds de nieuwe regelgeving meestal rond een uurtje of 11/11:30 lekker me rust pakken

    Comment


      #17
      Ach leeftijd en afsteek tijd veranderd ben ik qua tijd hetzelfde uit.bezig met vuurton plezier en buren lol

      Comment


        #18
        Ik sta nu altijd op rond een uurtje of 9 puur omdat het toch de dag is waar ik toch altijd na uit kijk
        Lekker genieten van de kruitdampen ook al mag je pas om 18:00 beginnen. Maar als nog ruik je dan genoeg, En van carbid wat in het weiland bij ons achter word gedaan altijd even kijken daar

        Comment


          #19
          Ik probeer altijd uit te slapen, maar heb toch soort spanning




          ziet het forum er bij jullie ook zo anders uit? vreselijk

          Comment


            #20
            Ik wil altijd lekker lang in bed blijven liggen, maar dat lukt gewoon niet vanwege de spanning. Rond 7 uur sta ik zeker weten naast mijn bed
            Zonder respect geen vuurwerk.

            Comment


              #21
              Rond een uur of 9! overdag wat cat 1 en rotjes afsteken en savonds het echte werk en wil die dag ook gewoon niks missen van de knallen.

              Comment


                #22
                6 uur als altijd. 10 uurproject klaarmaken, eten
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #23
                  Dit jaar wordt het anders op staan dan andere jaren, want ik moet dit jaar werken met oudjaarsdag en nieuwjaarsdag. Dus wekker gaat om 06:00. Gelukkig met collega's weten te regelen dat ik toto 13:00 moet, dat scheelt dus alweer.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Slaap tot een uurtje of 07:30 rustig op staan, rond 08:30 bij een maat waar we het vieren, hier gaan we de rustig op het makkie alles in orde maken, foto's schieten, doorlonten, etc.
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      #25
                      Afhankelijk of ik opgeroepen word voor gladheidsbestrijding maar anders rond 9 uur. Één van de weinige vrije dagen als ondernemer dus moet het er maar voor nemen. En wil niet voor 12 uur al in slaap gevallen zijn natuurlijk.

                      Comment


                        #26
                        Waarschijnlijk om een uur of 03.00 in de ochtend.
                        Werken van 04.00 tot 15.00 ongeveer en dan ff een uurtje of 2 slapen en dan gas erop.
                        En dan de eerste week van januari een winterslaap haha

                        Comment


                          #27
                          Zo laat mogelijk, gezien het weleens voorkomt dat ik om 4 uur s'nachts nog hier op het forum/chat zit de dag ervoor (en de zenuwen me door het lijf gieren) Meestal word ik toch rond 9 uur wakker, probeer dan vaak nog na het avondeten te slapen wat ook weer niet lukt;)

                          Denk dat ik dit jaar maar door trek;)

                          Comment


                            #28
                            Wekker om 07.30 en dan gelijk me bed uitspringen en beseffen dat het 31 december is ❤️

                            Comment


                              #29
                              Ik zet geen klok, ik zie wel wanneer ik opsta. Kan zelfs 12u worden.

                              Comment


                                #30
                                Zo vroeg mogelijk. Genieten de mooiste dag alles gereed en klaar maken en losgaan...

                                Comment

                                Working...
                                X