Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    begin met 2pack en daarna 2 thunder tails
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      Voor mij wordt het een cake uit de Brasilian Box van Pangu.

      Comment


        Niet precies stipt om 18:00 hoor, maar als eerst gaan de pijlen de lucht in (Strike Force en Northern Lights), wat dikke fonteinen (Vulcan X, Neon Night, Volcano assortimentje), het meterpakket, een riedel Crazy Tails en de bak der overblijfselen wordt ook weer open getrokken. Ligt een beetje aan het weer hoeveel er op gaat. Pijlen wil ik in ieder geval opmaken.

        De rest bewaar ik voor 0:00 in de volgende volgorde
        • Some Like it Hot
        • Sunbeam 1 -> Odin's Feast -> Stormchaser
        • Cruel Traction
        • Triple Trouble
        • Breda's Finest
        • Jackhammer

        Comment


          Rooster
          1.2 Blue to Red
          Streetmuscle
          Sterling Thunder 64sh
          Return of the Phoenix
          Happy Thunder Q

          Comment


            Samen met forumlid Mlife steek ik om 18:00 uur de Breda's Finest af, hoop de video daarna te posten hier! Verder 12x Big Valk 19, Valk limited edition 100 en nog wat andere kleine boxen en losse cakes.

            Comment


              Heb naar aanleiding van mijn uiteindelijke collectie de aftrap aangepast. Start met de transbomber gevolgd door de serenity en daarna de snowstorm.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                Heb naar aanleiding van mijn uiteindelijke collectie de aftrap aangepast. Start met de transbomber gevolgd door de serenity en daarna de snowstorm.
                Ik zie dat je rustig aan begint... wow, mooie opening hoor!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                  Ik zie dat je rustig aan begint... wow, mooie opening hoor!
                  Ik dacht als je sterk wil openen doe het dan goed. Later op de avond ga ik nog de combinatie rambam 2.0, serenity en snowstorm schieten

                  Comment


                    Ik weet het nog steeds niet. Ik zie het zo wel. Normaal begin ik even te rammen om te laten weten dat we weer mogen, maar denk dat ik zo lekker met een mooie fontein. De rest volgt van zelf.

                    Comment


                      Heb net de Feuertopf Extreme afgestoken, vanaf 18:00 komt er regen zag ik, dus iets naar voren geschoven, maar staat nog erg veel wind...

                      Comment


                        Zo te zien niks, komt hier met bakken uit de lucht. Om verdrietig van te worden.

                        Comment


                          Helemaal niks om 6uur regent vedels te hard.....
                          1dag in het jaar.....pestzooi

                          Comment


                            Hier wordt het droger gelukkig. Jeetje, wat een weer he. Jammer. Ik begin zo met paar heavy legend cakes. Altijd leuk!

                            Comment


                              Mijn eerste hellboy pot is eraan wel in de f...king regen maar toch mooi.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Britain Bekijk bericht
                                Hier wordt het droger gelukkig. Jeetje, wat een weer he. Jammer. Ik begin zo met paar heavy legend cakes. Altijd leuk!
                                Waar wordt het droger? Hier komt het met bakken uit de lucht.. Soest..

                                Comment

                                Working...
                                X