Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit jaar ga ik toch minder losse cakes kopen. Afgelopen jaar had ik zoveel losse cakes dat ik echt serieus door moest stoken om het op te krijgen, het ging bijna op werken lijken. Ik wil dit jaar meer boxen en mooie grote cakes. Maar mijn belangrijkste voornemen is dat ik meer met mijn kinderen en mijn vrouw (ja die is net zo gek op vuurwerk als ik) van het vuurwerk wil genieten. Afgelopen jaar was het,mede door het weer, zo chaotisch verlopen dat ik een beetje te weinig oog had voor hun.Ook had ik teveel losse knallers en veel knalmatten, dit jaar alleen een paar lekkere matten. Hmm als ik dit zo eens terug lees zie ik dat er overal minder vuurwerk staat.....dat ken ook nooit de bedoeling zijn.

    Comment


      Ik ga dit jaar minder stoken (op het forum)

      Verder, alleen nog maar compound (of een aantal boxen die echt top zijn) maar zo min mogelijk meer doorlonten. Dievenwerk.

      Leuke en goede trend dat er ontzettend veel naar meer boxen en compounds gekeken word. Komt de traditie ten goede denk ik.

      Comment


        Niet weer 2/3 overhouden. Weer heb jeik niet in de hand, maar toch.
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Meer grote boxen en minder (kleine) cakes.

          Comment


            Minder alcohol...

            Ik had dit jaar maar een paar biertjes vóór het 00:00 moment gedronken, maar toch is mijn herinnering aan een aantal boxen een beetje wazig... Misschien omdat ze niet echt de moeite waard waren, maar misschien ook omdat ik tóch wat alcohol in mijn aderen had stromen... Volgend jaar wil ik écht weten waar het aan lag, dus dan helemaal geen biertjes meer.

            Comment

            Working...
            X