Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Vorige jaarwisseling prima genoten, alleen had ik te veel pijlen. Dat is prima goedgekomen, aangezien ik dit jaar maar 5 pijlen gekocht heb. Verder natuurlijk het jaarlijkse budgetaire probleem. Dat is van een 800 omlaag gekomen richting de 600.

    Voornemens voor de jaarwisseling 18-19 weet ik ook al. Minder kleine cakes en minder budget. Er staat een verhuizing in de planning en heb nog geen idee in wat voor een wijk ik ga uitkomen. Dus ik kom liever met 5 mooie toppers aan dan met 50 mwa producten.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      #32
      Inmiddels kan ik wel concluderen dat mijn idee van "alleen maar cakeboxen en toppers" is mislukt. Ja, meer cakeboxen en toppers, maar het toch niet kunnen laten om een berg stookmateriaal erbij te kopen. Pijlen had ik ook af geserveerd, maar deze zomer had ik ineens zin om een rek te bouwen. En ja, dan moeten er ook pijlen in natuurlijk....

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
        Inmiddels kan ik wel concluderen dat mijn idee van "alleen maar cakeboxen en toppers" is mislukt. Ja, meer cakeboxen en toppers, maar het toch niet kunnen laten om een berg stookmateriaal erbij te kopen. Pijlen had ik ook af geserveerd, maar deze zomer had ik ineens zin om een rek te bouwen. En ja, dan moeten er ook pijlen in natuurlijk....
        Zo herkenbaar dit
        Well, that depends...

        Comment


          #34
          Minder vuurwerk, maar wel alleen grote. Dacht ik. Nu al een week stook-materialen aan het zoeken. Maar wel wat meer genieten van de vrienden om me heen.

          Vorig jaar van 18.00-22.00 en van 00.00-02.00 bezig geweest met stoken
          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
            -Geen prut spul meer; bijna gelukt, je weet dat het meterpakket tegen gaat vallen en ik heb die van Wolff al meerdere keren gehad, maar toch gekocht. Je moet wat als je fonteintjes voor de kinderen wil, kwa kruit/euro gehalte goed te doen (295gr/€12,50).
            Dat was er ook eentje voor mij: veel minder van dat overbodige kleine prut, wat uiteindelijk toch flink knaken kost. Veel te veel, en veel te slecht. Puur kwantiteit, nah daar ben ik wel klaar mee, en dat is dit jaar aardig gelukt
            Uiteraard wel wat klein spul voor de kids, sowieso. Maar geen tientallen tot honderden Euro's meer aan dat kleine matige spul, dat geld is dit jaar gewoon bij de Immortal Gold en 4 Seasons gegaan

            Comment


              #36
              Alles van Funke halen, wat een mooi spul is dat.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                Alles van Funke halen, wat een mooi spul is dat.
                Zeker, kwaliteit op en top
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #38
                  Afgelopen jaar voor het eerst niet de gehele avond buiten gestaan en dat beviel prima. Naar mate ik ouder word merk ik dat mijn gezin veel belangrijker is dan stoken...

                  Natuurlijk een keer of 4 a 5 buiten geweest minuutje of 10 om wat cakes en kleine projecten de lucht in te jagen(kruitstress), maar over het algemeen was ik lekker binnen bij de gezelligheid.

                  Qua budget was het afgelopen jaar absurd, alleen al 14 cakeboxen in 1 show. Dit jaar is het budget 1/3 van afgelopen jaar, puur omdat ik kwaliteit wilde hebben en geen grote hoeveelheden en dat is prima gelukt.

                  Onder het motto...veel plezier met het gezin en vrienden gaan we lekker vuurwerkafstekend het nieuwe jaar in..

                  Comment


                    #39
                    Minder goedkope cakes kopen en meer goede.
                    Keep it legal!

                    Comment


                      #40
                      Niet meer bij 1 winkel maar diverse winkels bestellen.

                      Voor de rest bij hetzelfde.

                      Als de tijd over is het hele jaar lopen zeiken over de media en hun nieuws eens laten voelen hoe dat voelt dus bij een artikel meningen geven dat en hoe het nieuws gebracht is fouten in de media afstraffen ook lekker verlagen tot dat niveau. Ik ben ze nogal zat !

                      Comment


                        #41


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                        Alles van Funke halen, wat een mooi spul is dat.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                          Afgelopen jaar voor het eerst niet de gehele avond buiten gestaan en dat beviel prima. Naar mate ik ouder word merk ik dat mijn gezin veel belangrijker is dan stoken...

                          Natuurlijk een keer of 4 a 5 buiten geweest minuutje of 10 om wat cakes en kleine projecten de lucht in te jagen(kruitstress), maar over het algemeen was ik lekker binnen bij de gezelligheid.
                          Nou, die is voor mij ook het allerbelangrijkste, maar niettemin sta ik de 31e vanaf een uurtje of 19:30 / 20:00 na de koffie gewoon buiten hoor
                          Kom alleen nog maar binnen voor een hapje, opwarmen en voor het 00:00 uur moment.
                          Natuurlijk zijn er ook constant andere mensen buiten, familie en visite. Die gezelligheid, die maken wij juist buiten Vuurkorfje, statafels, kratje pils en ondergetekende met een aansteeklont in de weer.

                          Comment


                            #43
                            Zelfde doen wij hier Leo303. Statafel, vuurkorf aan en gaan met die banaan. Kan het hele jaar binnen zitten, op die dag dus zeker weten niet.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Voor nog meer geld vuurwerk halen en nog grotere cakeboxen

                              Comment


                                #45
                                Zoeken naar een leuke locatie in Duitsland om oud en nieuw te vieren.

                                Comment

                                Working...
                                X