Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij Oud & nieuw countdown 2016.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ja ja we mogen weer Heb er al een tijdje super veel zin in. Gisteren mooi afgetrapt met de demo van Rubro en dat smaakt echt wel naar meer
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
      Ja ja we mogen weer Heb er al een tijdje super veel zin in. Gisteren mooi afgetrapt met de demo van Rubro en dat smaakt echt wel naar meer
      Ik zou zeggen, ruim overmorgen en over een dag of 16 wat plaats op in je agenda (shows).

      Comment


        #18
        Jaja, heb er ook weer zin in.. al ben ik nooit werelds actief op dit topic en ben ik niet zo'n fan van de nederlandse winters.(geef mij maar 25 graden). Betrapt ik mij toch meer en meer dat ik vwc vaker bezoek, meer bestel en dan ook uitkijk naar december.

        Comment


          #19
          Na in 2011 en 2012 als enthousiaste puber enorm veel op dit forum gepost te hebben nu na 2,5 jaar bijna niet meer actief i.v.m. dat ik op illegaal vuurwerk was overgegaan ben ik dit jaar op Nieuwjaarsdag gepakt nadat ik wat restjes aan het opstoken was. Heel dom natuurlijk! Toen maar besloten het weer rustig aan en legaal te gaan doen en vanaf dit seizoen weer hopelijk volop actief! Iedereen een fijn seizoen gewenst!

          Comment

          Working...
          X