Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al folders ontvangen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Al folders ontvangen ?

    Zijn bij jou de eerste vuurwerkfolders alweer op de deurmat gevallen?
    Wat doe je er verder mee? Blader je ze elke avond door, leer je ze uit je hoofd, lees je alles dat erin staat, schrijf je nog lijstjes met de hand vanuit deze folders?

    Laat het ons weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Dat duurt nog even helaas.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Ik ben nog van de old skool. Gewoon de bestellijsten van de krantjes invullen en inleveren. Kijk tegenwoordig wel vaak online naar filmpjes. Vooral van de 500 grams cake's om na te gaan of je geen kat in de zak hebt gekocht.

      Comment


        #4
        ik vindt die vuurwerkfolders mooi om door te bladeren, ik haal folders bij 2 vuurwerkwinkels en dan bestel meestal bij 1

        Comment


          #5
          Blijft pure nostalgie die vuurwerkfolders. Ik gebruik ze nergens meer voor, bestellen gaat allemaal via internet. Ergens zonder, want wat was de tijd geweldig dat je het via het foldertje deed, pure sfeer. Het online bestellen heeft veel meer voordelen uiteraard, daarom heeft de folder plaats gemaakt voor het internet. Maar zodra het December is kijk ik altijd uit naar de post.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            nu nog niets denk na de goedheilig man dat t wel gaat komen.

            dan blader ik ze zeker door,
            maar bestel tog via internet vanwege de prijzen
            Fireworks is a lifestyle

            Comment


              #7
              Dat duurt hier zeker nog wel even! De eerste folder komen op zijn vroegst eind november.
              Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

              Comment


                #8
                Er is niets mooiers dan vuurwerkfolders! Ik verzamel ze al sinds jaar en dag! Folders van winkels uit heel Nederland! Ik blader ze door en je kan ze makkelijker met elkaar vergelijken! Je ziet ook duidelijker welke winkels welke (meerdere) collecties hebben wat vaak helpt bij het uitzoeken van de items die op mijn wenslijst staan! De eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik ook gewoon online bestel of langs de winkel ga waarna de bestelling gewoon digitaal wordt ingevoerd! Folders invullen doe ik ook al jaren niet meer, maar zijn zeker een genot om door te bladeren!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #9
                  Eerste folder binnen via de post.

                  Zijn vroeg dit jaar.......

                  Comment


                    #10
                    Oeh, heerlijk hoor! Hier helaas nog niets, maar dat zal ook echt nog wel even duren inderdaad.

                    Comment


                      #11
                      Hier meestal de laaste week van november dan zit er wel eens wat folders er tussen tot nu toe maar afwachten..
                      vind het altijd heerlijke die vuurwerk folders

                      Comment


                        #12
                        Helaas nog niets op de deurmat gevallen, maar het komt nu toch wel dichtbij https://mijnwolff.nl/data/folder/den...sh%20carry.pdf
                        Well, that depends...

                        Comment


                          #13
                          Ik gebruik ze niet meer maar kijk er nog altijd naar uit om ze door te bladeren. Heerlijk dat papierwerk.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                            Helaas nog niets op de deurmat gevallen, maar het komt nu toch wel dichtbij https://mijnwolff.nl/data/folder/den...sh%20carry.pdf
                            Ik wou het zelfde plaatsen. Ik heb hem nog niet mogen ontvangen maar ik heb hem wel digitaal al kunnen vinden via de webshop van mijn plaatselijke Wolff Vuuwerk dealer.

                            Comment


                              #15
                              Kwam deze oude folder tegen ,,,wat wilde ik vroeger dat pakket van 10 kg graag hebben,
                              Kosten toen 250 gulden Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161117_143728.jpg
Vertoningen:1
Grootte:237,9 KB
ID:	1558842

                              Comment

                              Working...
                              X