Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serious request.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Serious request.

    Ook dit topic mag uiteraard niet ontbreken dit jaar. Ieder jaar weer een enorm feest om naar te kijken en om erbij te zijn.

    Titelsongs



    Rigby - One song (titelsong 2009)
    Rigby - One Song @ Serious Requesthttp://seriousrequest.3fm.nl


    Blof - Wijd open (titelsong 2010)


    Ilse de Lange - Doluv2luvu (titelsong 2011)
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Laura Jansen - Same heart (titelsong 2012)
    "Same Heart" by Laura Jansen feat. Tom Chaplin (Keane) was the theme song of 3FM Serious Request 2012. This year's campaign was focused on the fight against ...


    Racoon - Shoes of Lightning (titelsong 2013)


    Jacqueline Govaert - Make more Sound (titelsong 2014)





    Meest gedraaide platen



    The Wombats - Let's dance to joy division (meest gedraaide plaat 2007)
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Jordy van Loon - Verliefdheid (meest gedraaide plaat 2008)
    Opname van Serious Request 2009
    Jordy van Loon wordt voor het Glazen Huis bekogeld met sneeuwballen. Vorig jaar was zijn single 'Verliefdheid' de meest aangevraagde plaat.


    Ryan Shaw - It gets better (meest gedraaide plaat 2009)
    3FM Serious Request 2009. De DJ's Gerard & Giel gaan los op It Gets Better van Ryan Shaw. Datum: 23-12-2009.


    Martin Solveigh - Hello (meest gedraaide plaat 2010)
    3FM Serious Request 2010 - Dj's springen op het anthem van 2010: Martin Solveig n Dragonette - HelloAvond 3 rond 21:55 uur


    Studio Killers - Bouncer (meest gedraaide plaat 2011)
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Will.i.am ft Britney Spears - Scream 'n Shout (meest gedraaide plaat 2012)


    DVBBS & Borgeous - Tsunami (meest gedraaide plaat 2013)



    Galantis - Runaway (meest gedraaide plaat 2014)
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    licht het aan mij of zijn ze dit jaar laat met het aankondigen van de dj's of heb ik het gemist?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
      licht het aan mij of zijn ze dit jaar laat met het aankondigen van de dj's of heb ik het gemist?
      Volgens mij is dit ook nog niet bekend maar t is nog een kleine maand dus zal wel bekend worden op korte termijn kijk er al wel weer naar uit net als top 2000. Echt super sfeervol...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
        Volgens mij is dit ook nog niet bekend maar t is nog een kleine maand dus zal wel bekend worden op korte termijn kijk er al wel weer naar uit net als top 2000. Echt super sfeervol...
        Ik heb gehoord (weet niet of het waar is)
        Dat er geen glazen huis is dit jaar.

        Comment


          #5
          Hallo,

          Breda toch.

          Gerrit

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
            Ik heb gehoord (weet niet of het waar is)
            Dat er geen glazen huis is dit jaar.
            dat lijkt me sterk , misschien bedoel je volgend jaar en dat zou kunnen kloppen heb al meerdere keren gelezen dat ze het anders willen aanpakken in het vervolg met hetzelfde concept alleen helemaal anders of iets dergelijks. ,maar voor dit jaar was alles al lang bekend behalve de dj's dus lijkt me sterk

            en Gerrit inderdaad Breda maar vorig jaar wisten we nu toch al wie er in zouden gaan of heb ik dat mis ?

            Comment


              #7
              Volgend jaar (2017) in apeldoorn!

              Comment


                #8
                Altijd iets om naar uit te kijken en echt iets wat je veel te lang blijft kijken tot diep in de nacht.
                Afgelopen jaar vond ik het echter minder, miste de nachtgasten en toch ook die Ekdom wel.
                Benieuwd naar dit jaar, heb er zin an, kom maar op!

                Comment


                  #9
                  Afgelopen jaar, van heel dichtbij mee gemaakt in Heerlen. Eraan mee gewerkt, elke nacht doorhalen op het plein en de cafe's die 24-7 open waren. Man man man wat een geweldige week was dit, misschien wel een van de mooiste weken van mijn leven.

                  Voor mij is Heerlen sinds de dag dat het afgelopen is, nooit meer het zelfde de sfeer die er in de stad hing die dagen zal er nooit meer zijn en ik mis het nog elke dag vol op.
                  No Pyro ! No Party !

                  Comment


                    #10
                    Volgens mij maken ze de dj's aankomende week bekend ;)

                    Comment


                      #11
                      Erg veel zin aan weer, laat het maar komen. Vorig jaar vond ik ook een stuk minder dan alle jaren daarvoor, maar heb goede hoop voor dit jaar.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Ik hoor net dat het morgen 22 november rond 12 uur bekend wordt gemaakt
                        Laatst aangepast door stefdeboy; 21 November 2016, 15:51.

                        Comment


                          #13
                          Het is vandaag 21 november

                          Comment


                            #14
                            ik las net op de site dat het morgen (22 november) bekend wordt gemaakt...

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                              Het is vandaag 21 november
                              excuus zal door de vuurwerkkriebels komen !

                              Comment

                              Working...
                              X