Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tot nu toe 1338 euro uitgeven....komt Max nog 200 euro uit Duitsland bij.

    Comment


      Dit jaar tot nu toe +- 1550 euro. Komt max nog 50 bij. Ben met veel vrienden en dat is sowieso gezellig
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        Ik geef bijna elk jaar rond de 300 uit, dit jaar 400. Heb ook het idee dat ik voorgaande jaren betere koopjes kon vinden dan nu

        Comment


          Mijn bedoeling was rond de 300/400 euro maar ik zit inmiddels tegen de 1000 euro.... Als je het zo in cijfers ziet is het behoorlijk veel en maakt mij ook flink aan het schrikken. Maarja, niet teveel nadenken en lekker plezier maken de 31e
          Wie zoekt zal vinden

          Comment


            Ik ben blij als de webshops weer even een maandje dicht zijn. Als er al een budget was, dan ben ik daar heel dik overheen. Maar volgende week wel lekker het hele land door en de 31e stuiteren in de straat. Het is het waard.
            Well, that depends...

            Comment


              Ik lees echt van niemand dat ze dit jaar onder hun budget zijn gebleven en met dat wat overgebleven is bijv. hun vrouw een keer mee uit eten nemen . How comes???
              "Eind goed, knal goed."

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door R O B Z Bekijk bericht
                Ik lees echt van niemand dat ze dit jaar onder hun budget zijn gebleven en met dat wat overgebleven is bijv. hun vrouw een keer mee uit eten nemen . How comes???
                Hier beide het geval, in ruil daarvoor moest ze d'r mond houden over m'n vuurwerk"budget"
                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                Comment


                  Ik heb me netjes in gehouden heb zelf nog 200 euro over gehouden van mijn budget en moet zegen heb toch best veel besteld hahaha 1400 euro dus kliene 1200 euro uitgeven

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                    Ik heb me netjes in gehouden heb zelf nog 200 euro over gehouden van mijn budget en moet zegen heb toch best veel besteld hahaha 1400 euro dus kliene 1200 euro uitgeven
                    Hahaha klassiekertje... als je je budget maar ruim genoeg stelt, dan blijf je er altijd binnen
                    Well, that depends...

                    Comment


                      dit jaar voor het eerst echt veel besteld al voor ongeveer 350 euro in Nederland en komt er ook nog een mooi tripje naar Duitsland aan dus gaat waarschijnlijk nog wel richting de 500 euro . ''wat een geld als ik er over na denk maarja tis maar 1 dag per jaar oud en nieuw.....

                      Comment


                        tot nu toe is de bestelling 850 en wat dr nog bij komt in december in duitsland en los spul

                        Comment


                          Dit jaar voor 250 bij Toschpyro besteld en daar zal nog ongeveer 100 euro aan Duits supermarkt vuurwerk bij komen. Ook voor 200 besteld in Nederland. En als klapper de super prijs die ik bij Vuurwerkbestel gewonnen heb!! Een gangsterbox en Xtreme blink box.
                          Nu nog goed weer en knallen maar!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                            Hier beide het geval, in ruil daarvoor moest ze d'r mond houden over m'n vuurwerk"budget"
                            Haha geweldig! Dat heb je goed geregeld, Ron!
                            "Eind goed, knal goed."

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                              Ik heb me netjes in gehouden heb zelf nog 200 euro over gehouden van mijn budget en moet zegen heb toch best veel besteld hahaha 1400 euro dus kliene 1200 euro uitgeven
                              En? Neem je voor die 200 die je over hebt je vrouw mee uit eten ?
                              "Eind goed, knal goed."

                              Comment


                                Ik denk dat ik uiteindelijk rond de 250/300 euro kwijt ben dit jaar.

                                Afgelopen jaren zat ik vaak rond de 1000/1200 euro dit jaar besloten dat even niet meer te doen dus koopjes jagen in Duitsland.

                                Comment

                                Working...
                                X