Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe steek jij je vuurwerk aan ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Meestal stormaanstekers alhoewel smorgens vind ik een normale aansteker toch wel iets meer een oud en nieuw sfeer geven heerlijk zo'n pijnlijke duim
    ☞M~PYRO☞

    Comment


      #32
      Ik had vorig jaar van die fakkels van Zena die deden het prima. Ik zal dit jaar weer een paar pakjes halen.

      Comment


        #33
        Aansteker en aansteeklonten :P

        Comment


          #34
          Na jaren met sigaretten en stormaansteker's vorig jaar overgegaan op portfires. Hoewel het type wat tegen viel, was het principe top. Zeker met al die mines tegenwoordig
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Ik ga dit jaar voor het eerst maar eens gebruik maken van aansteekfakkels. Normaal altijd met een electrische aansteker gestookt. Voordeel van de aansteekfakkel vind ik toch wel dat je niet telkens hoeft te klikken.
            Aansteeklonten gebruikte ik vroeger toen ik nog vanaf 10 uur de hele dag op straat rond hing. Dan is een aansteeklont de goedkoopste optie. Maar het zijn hele irritante dingen, vooral dat blazen en onhandig bij het vuurwerk hangen is niet mijn ding

            Comment


              #36
              Meestal heb ik 2 creme brulee branders op zak. Goede vlam. Gaan niet uit door de wind. Gaan nu al jaar of 4 mee. Ik wil niet meer wat anders.

              Comment


                #37
                Dit jaar voor het eerst aan de slag met aansteekfakkels, mocht dat niks zijn. M'n peuk (één van de één voordelen van roken)
                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                Comment


                  #38
                  Als ik in de voor avond lekker voor me zelf sta te stoken gebruik ik een lont of een peuk .
                  maar met twaalf uur vind ik de pyro staaf het handigste in gebruik
                  Want je hoeft niet ver door je hoeven te gaan om het lont aan te steken
                  Je de staaf is een soort verlengstuk van je arm dus je staat ook niet met je kop boven het vuurwerk .
                  Het werkt ook lekker vlot .
                  kortom die dingen zijn gewoon erg handig als je tegen je buurt op wilt stoken zoals ik
                  02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                  Comment


                    #39
                    Heb zoals een ander in het forum ook de plazmatic gehaald zo'n suprise box (kreeg een matzwarte, helaas)moet wel zeggen dat met zo'n aansteker het vuurwerk aansteken minder chill was dan met zo'n lange! Steek er nu mn peuken mee op

                    Comment

                    Working...
                    X