Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Normaal zo down als wat, nu met een griep ziek thuis maar geen down gevoel.. heel apart. Normaal viel ik in januari in een zwart gat. Mist was te doen. Vuurwerk stukken minder als vorig jaar..Misschien de juiste samenstelling gevonden qua budget.

    Comment


      #77
      Verrassend goed eigenlijk! Meer dan genoeg gekocht dus niks gemist.
      Om 01:00 al zoveel harde knallers gehoord dat het wel mooi was geweest.

      Ook de freakacties bij mij om de hoek helpen mee om alvast te denken aan volgend jaar in plaats van stil te staan bij het "verdriet" ;)

      Comment


        #78
        Ik heb eigenlijk wel een dipje gehad....mooie show gegeven voor de buurt...en er helemaal naartoe geleefd. Maar goed toen de show voorbij was......dan val je eigenlijk direct in een soort gat. Is het al het werk wel waard wat je erin steekt etc etc....zeker omdat door omstandigheden het publiek ook tegenviel, maar goed....daar doe je niets aan helaas....
        gelukkig kan ik nu de vele straatfilms gaan kijken en alvast bekijken welke cakes ik volgens jaar wil gaan gebruiken (dus de dip is alweer weg haha)

        Comment


          #79
          K.a.p.o.t..........
          www.rowyvuurwerk.nl

          Comment


            #80
            Zoals ik vaker heb meegemaakt was ik er goed klaar mee ook. De dagen naar de jaarwisseling toe zijn echt geweldig. Je leeft er echt naar toe. Dagen lang op het forum aan het zoeken en aan het rekenen. De sfeer zat er ook echt goed in, vooral in de chat. En toen waren de dagen daar dat je het vuurwerk in huis moet hebben. Ik leek wel ondergedoken. Had het vuurwerk vroeg binnen en dan moet je gewoon 3 dagen wachten. Ik had dan geen verboden vuurwerk, maar wel genoeg om te weten dat je niet gepakt moet worden want dan haal je het nieuws. Op oudejaarsdag de hele dag thuis gezeten, eigenlijk wachtend op een bezoek van onze blauwe vrienden. Vorig jaar was dat ook het geval. Dit jaar kwamen ze niet langs. Alle spanning voor niets geweest.

            In delen alles naar stooklocaties gebracht en daar een goede jaarwisseling gehad, eigenlijk niets bijzonders ondanks dat er voor 4 tot 5 duizend euro aan vuurwerk stond. Zonde eigenlijk! De dip zat er ook snel in. Al bij het aansteken van het laatste product. Ik kijk er weer naar uit om straks in september weer helemaal in de sferen te komen, maar tot die tijd zit ik in een diepe dip!

            En maar eens goed denken wat ik ga doen met oud en nieuw. Hopelijk weet ik me een keer in te houden en echt te kunnen genieten van het vuurwerk, niet meer dan 20 hele goede cakes, desnoods cakes uit cakeboxen los afsteken als ze echt goed zijn (zoals de Original Pro Box en de Binnenhuisarchitect).

            Comment


              #81
              moet zegen dat het dit jaar wel mee viel ik vond het wel jammer dat het alweer voorbij is maar kijk met goed gevoel terug naar oudjaaravond/nacht

              maandag moet ook weer werken en dan weer spaaren voor het komende jaar

              Comment


                #82
                Het was een top oud en nieuw, maar toch even een dipje gehad. Altijd jammer als het weer voorbij is. Vorig jaar van geleerd en in januari allemaal leuke dingen gepland om naar uit te kijken, dit weekend al een lekker weekendje weg om bij te komen Dit jaar op een paar kleine potjes na ook niets bewaard, dus echt het gevoel dat ik alles eruit heb gehaald dit jaar. Scheelt ook weer

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                  Zoals ik vaker heb meegemaakt was ik er goed klaar mee ook. De dagen naar de jaarwisseling toe zijn echt geweldig. Je leeft er echt naar toe. Dagen lang op het forum aan het zoeken en aan het rekenen. De sfeer zat er ook echt goed in, vooral in de chat. En toen waren de dagen daar dat je het vuurwerk in huis moet hebben. Ik leek wel ondergedoken. Had het vuurwerk vroeg binnen en dan moet je gewoon 3 dagen wachten. Ik had dan geen verboden vuurwerk, maar wel genoeg om te weten dat je niet gepakt moet worden want dan haal je het nieuws. Op oudejaarsdag de hele dag thuis gezeten, eigenlijk wachtend op een bezoek van onze blauwe vrienden. Vorig jaar was dat ook het geval. Dit jaar kwamen ze niet langs. Alle spanning voor niets geweest.
                  Dit komt me bekend voor, had ik dit jaar eigenlijk ook voor het eerst. Jammer, want het bederft wel een beetje de voorpret in mijn beleving.

                  Comment


                    #84
                    Ik heb nooit écht last van een dip.
                    Wel voelt het altijd wat onwerkelijk, je leeft het hele jaar toe naar een avond die ontzettend snel voorbij gaat. Wanneer ik wakker wordt op de 1ste van januari is de tijd zo snel gegaan.
                    Wat hier dit jaar aan meewerkte was dat ik door de mist geen enkel ander vuurwerk zag dan dat van mijzelf. Toen de mist was opgetrokken was het allang stil geworden.
                    Zo leek het toch niet helemaal oudjaar te zijn..
                    Ik heb genoten van de dagen ernaartoe en de dag zelf.
                    2 en 3 januari zijn niet mijn favoriete dagen, maar een dip als vroeger heb ik niet meer.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
                      Dit komt me bekend voor, had ik dit jaar eigenlijk ook voor het eerst. Jammer, want het bederft wel een beetje de voorpret in mijn beleving.
                      Zo dat lijkt me erg vervelend. Ik had veel en verboden, zat er wel eens over te denken maar dat nam niet de overhand. Gelukkig helemaal niks en heb ook niet het idee dat ze "zomaar" langs komen. De media laat natuurlijk veel zien wat betreft vangsten maar als je zo om je heen hoort en ziet is er veeeeeeeeeel meer dat niet wordt gezien!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
                        Zo dat lijkt me erg vervelend. Ik had veel en verboden, zat er wel eens over te denken maar dat nam niet de overhand. Gelukkig helemaal niks en heb ook niet het idee dat ze "zomaar" langs komen. De media laat natuurlijk veel zien wat betreft vangsten maar als je zo om je heen hoort en ziet is er veeeeeeeeeel meer dat niet wordt gezien!
                        Weet ook niet waar het vandaan komt. Begon eigenlijk al toen ik enkele verhalen las van mensen die afgelopen jaar waren gepakt met legaal vuurwerk. Toen op de verkoopdagen wat meer mensen werden gepakt werd het alleen maar erger. Hopen dat dit volgend jaar wel minder is

                        Comment


                          #87
                          Wel okey beter dan sommige jaren. Maar ben dit jaar sowieso als nog gemengd ingegaan.
                          Dit jaar voor het eerst met de vrienden groep gevierd. Meer vuurwerk dan ooit.
                          Voor het eerst zonder ouders. Een hele mooie sier collectie. Eten drank zat.
                          Waar ik de dagen daarvoor soms nog wel is wat regel stress had haha.
                          Maar heb rond 0.00 wel heel even zo mini dip gehad.
                          Maar kom denk ik meer omdat een van me ouders afgelopen jaar is overleden.
                          Die 4 januari in het ziekenhuis kwam en de 12de overleed.
                          maar moet zeggen buiten die dipje tussen 23.55a.0.10 Nu niet echt ergens last van.
                          Mee helpt. Is misschien dat we 1 januari gezellig alles opgeruimd hebben met een groep.
                          De Mensen in de straat bij die kameraad heel positief waren.
                          En toen wij voor de tv stonden om 0.00 er al een aantal mooie cakés in die straat
                          werd afgeschoten door iemand. En dat me kameraden zo positief waren.
                          Al met al voel me best goed.
                          Maar januari mag als nog sneller voorbij gaan dan welke maand dan ook.

                          Comment


                            #88
                            Bij mij gaf de mist op 1 januari geen voldaan gevoel, heb niet alles kunnen doen wat ik wilde. Heb ook nog wat over wat gewoon te zonde was om af te steken doordat de mist echt enorm werd.

                            Comment


                              #89
                              vanaf 1 januari ga ik weer uitkijken naar Maart, lekker knallen en mascletás kijken in Valencia, en als dat dan weer voorbij is dan kijk ik uit naar Italië, en als dat voorbij is komen de demos langzaam dichterbij

                              Vroeger was vuurwerk op oud&nieuw iets waar ik het hele jaar naartoe leefde, dat is tegenwoordig al lang niet meer zo. Als je weet waar je heen moet gaan kun je het hele jaar genieten van het mooiste vuurwerk
                              When you stand for nothing, you fall for anything.

                              Comment


                                #90
                                Dit jaar meer dip dan anders, maar dat kwam door het weer. Alles was geregeld, leuk gezelschap, verjaardag die dag welke sinds mijn 15e weer eens gevierd werd en nét even wat extra vuurwerk voor een extra dikke finale, je wordt maar 1x 30! Maar helaas, de mist werd erger, om 23:30 al miezer regen en rond 00:20 kwam er zo een akelig harde bui over, was met 3 minuten zeiknat. Heb de camera weggelegd om hem te sparen en mijn vuurwerk weggeschoten zonder alles te kunnen filmen dus. De dikke finale werd niets, alles in de mist, lont van 2 boxen die niet goed waren en maar uit bleven gaan, gewoon zonde. Het weer nodigde niet uit om buiten te blijven, de vuurwerk liefhebbende buren stonden er gelukkig wel, hebben ook zwaar genoten, maar vond het zelf wel een domper. Het enige dat je niet in de hand hebt, het weer, en dat kon niet slechter, regen én dichte mist...

                                Daarvan wel een dipje gehad, hoe gezellig en leuk het alsnog was, want heb echt hele mooie dagen gehad, maar wat je écht voor ogen had als climax van al die dagen, dat lukt dan niet. Maar goed, even balen, vervolgens overwint de koopdrang weer, want met al die straatfilms, zie je ineens wat je allemaal had moeten hebben, nu op zoek naar die 2016-productie en aanbiedingen.

                                Comment

                                Working...
                                X