Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    voel me altijd wel even bagger, terugdenkend aan de mooie nacht. katertje nog laten uitwerken en dan komt het besef dat we weer een nieuw jaar zijn gestart. life goes on

    Comment


      #17
      Meestal moe en belabberd t besef dat t allemaal weer voorbij is...

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht


        Ik heb de schurft aan dit nummer. Herinnert je eraan dat de dag der dagen weer geweest is
        Dit is één van de vreselijkste nummers in die context die er is... Als dat moois ligt weer achter je, met een grote leegte die resteert. Draaaaaaama
        Laatst aangepast door Scav; 16 December 2016, 18:02.
        Zonder respect geen vuurwerk.

        Comment


          #19
          haha ben dus niet het enige. die die nummer kent en in die dagen soms luister blijkbaar haha. Dacht dat zowat geen levende wezen de band meer kende haha.

          Comment


            #20
            Hahaha dat nummer gebruiken zo ook altijd in het journaal op 1 januari dus je ontkomt er ook niet aan. ik denk dat het dit jaar wel mee zal vallen met het 'rare' gevoel aangezien ik op 2 januari gewoon weer moet werken.
            1 januari gebruik ik maar om uit te brakken denk ik. 2 januari weer werken en 6 januari op wintersport! genoeg om naar uit te kijken dus ;)

            Comment


              #21
              1 januari afgelopen jaar lichamelijk compleet gesloopt door twee weken vol gas werken in het vuurwerk
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #22
                moe, en bezig een nieuw lijstje maken

                Comment


                  #23
                  Meestal gesloopt en bekijken wat volgend jaarwisseling beter kan qua vuurwerk.

                  Comment


                    #24
                    De dagen na Oud en Nieuw. De kater verwerken dat alles weer voorbij is. Ik heb tegenwoordig niet zo veel last meer van de "Nieuwjaarsblues". Duurt meestal maar één dag: 1 januari.
                    Je kunt " de pijn" wat verzachten door nog wat vuurwerk te bewaren voor de weken er na. (afbouwperiode)

                    Comment


                      #25
                      Helemaal naar de klote!!!! Maar duurt idd niet meer zolang als Vroegâh. Toen moest ik echt weken bijkomen. Ja man de laatste twee weken van het jaar werd door mij intensief beleefd. Folders, Voorpret,Vuurwerk,Kerstbomenjacht en het verbranden van al de buitgemaakte bomen uiteraard in combinatie met vuurwerk..Mag zo weer terugkomen die tijd.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #26
                        Heb de laatste jaren geen kater meer, omdat ik nu alles kan bekostigen wat ik wil tijdens o&n en met een verzadigd gevoel de volgende middag sta te vegen met nog enkele knallen die men afsteek in de buurt/verte

                        Comment


                          #27
                          Vind het wel jammer maar kan ik weer een lijstje maken voor volgend jaar !

                          Comment


                            #28
                            Dat gevoel bij de days after, dat je weer een jaar moet wachten voor het weer oudjaarsdag is
                            -FireworksHolland-

                            Comment


                              #29
                              voel me toch wel even rot omdat het weer allemaal voorbij is.. en dat je gewoon weer een heel jaar moet wachten op die ene speciaal dag...
                              Maar kunnen weer genieten van alle freaks site,s met al die kortingen

                              Comment


                                #30
                                Ik bewaar altijd wat voor volgend jaar. Zodat je niet het gevoel hebt dat je hele geld/colectie in een keer weg is. Maar toch altijd nog wel een beetje leeg gevoel
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X