Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer tuig jij je kerstboom op ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer tuig jij je kerstboom op ?

    Wanneer tuig jij de kerstboom op?

    Is het een kunst of een echte boom,welke kleur heeft dit jaar jou versierde boom en welke had hij in het vorig jaar?

    En wat doe jij nog meer aan versieringen in en rondom het huis .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Uiteraard een echte boom, een nep boom telt niet voor mij Standaard op 6 december wordt hij opgezet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      8 oktober ga ik beginnen met mijn huis om te toveren tot kersthuis.......moet altijd een hoop gebeuren dus op tijd beginnen.
      en op 25november als mijn dochter jarig is gaat alles aan...
      dus nog ff geduld voor mij......
      kom maar op met de mooiste tijd van het jaar.

      Comment


        #4
        Het weekend van 26/27 november. Is een neppe maar wel een 'dure' nepper. Zo 1 die heel erg op een echte lijkt. Kleur word hetzelfde als vorig jaar : WIT.
        Voor de rest hang en zet ik een hoop andere dingen neer. Maar wel georganiseerd en netjes. Niet zomaar wat lampjes in een boom gooien zeg maar.

        Comment


          #5
          Standaard 1 December. Wel een kunstboom en standaard 2de kerstdag gaat tie weer de doos in.

          Comment


            #6
            Wij beginnen meestal op pakjesavond of 6 december. Hebben 2 kerstbomen en 1 kerstdorp die elk jaar uitgebreider wordt. Ook de nodige kerst versiering hebben we.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	kerst en vuurwerk 015 (2).jpg
Vertoningen:2
Grootte:120,8 KB
ID:	1558277
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	kerst en vuurwerk 047 (2).jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,2 KB
ID:	1558278
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0001_1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:88,6 KB
ID:	1558279
            >0597<

            Comment


              #7
              Inderdaad op 5 dec..hahaha. 2 jaar geleden liepen er 2 zwarte pieten en sinterklaas voorbij aan ons raam, ik vrolijk ballen hangen en zwaaien. Was hilarisch

              Comment


                #8
                Altijd op 6 december en dan mooie en lekker ruikende echte boom, meestal in die zelfde week komen ook de lampjes binnen/buiten in de boompjes voor het huis

                Comment


                  #9
                  Dit jaar op 6 december.. Onze kleine meid heeft nu de leeftijd bereikt dat ze gaat snappen wie sinterklaas is, dus kunnen we het niet meer maken om de boom eerder op te zetten..
                  Maar als de sint weer weg is gaat hij direct op.. Misschien zelfs al 5 december als de kleine spruit uitgeteld op bed ligt

                  Comment


                    #10
                    De week na Sinterklaas tuigen we hem meestal op. Weet niet of dat dit jaar nog gaat gebeuren.
                    Website: https://www.rfgfireworks.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
                      Dit jaar op 6 december.. Onze kleine meid heeft nu de leeftijd bereikt dat ze gaat snappen wie sinterklaas is, dus kunnen we het niet meer maken om de boom eerder op te zetten..
                      Maar als de sint weer weg is gaat hij direct op.. Misschien zelfs al 5 december als de kleine spruit uitgeteld op bed ligt
                      wij hebben onze kleine meid verteld dat door de vele kerstlampies sinterklaas makkelijker ons huis kon vinden.....dochter was blij en papa was blij dat de verlichting eerder aan kon.

                      Comment


                        #12
                        Zo rond 5 december tuigen we de boom op en begin januari breken we de boom weer af.

                        Comment


                          #13
                          Meestal de eerste gezamelijke vrije dag na 5 december.

                          Comment


                            #14
                            Mag weg foutje

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                              wij hebben onze kleine meid verteld dat door de vele kerstlampies sinterklaas makkelijker ons huis kon vinden.....dochter was blij en papa was blij dat de verlichting eerder aan kon.
                              Hahaha die ga ik is voorleggen aan de vrouw des huizes creatief vind ik het zeker!!

                              Comment

                              Working...
                              X