Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik ben nog op zoek naar 1 mooie doorlontbak en zit te twijfelen tussen de volgende:

    -Spectacle Box 120
    -Spectacle Box 100
    -4 Seasons
    -Smash Box 1,2 of 3
    -Garden Party 1,2 of 3

    Prijs is bij allen redelijk gelijk, waarbij de 4 seasons het duurste nog is.
    Neig zelf meer naar de Spectacle Show 120, iemand nog tips?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door TomTwente Bekijk bericht
      Ik ben nog op zoek naar 1 mooie doorlontbak en zit te twijfelen tussen de volgende:

      -Spectacle Box 120
      -Spectacle Box 100
      -4 Seasons
      -Smash Box 1,2 of 3
      -Garden Party 1,2 of 3

      Prijs is bij allen redelijk gelijk, waarbij de 4 seasons het duurste nog is.
      Neig zelf meer naar de Spectacle Show 120, iemand nog tips?
      Ik was ook voor de 120 gegaan, echt een mooi ding!

      Comment


        Eerlijk is eerlijk. Ze zijn alle 9 mooi. Ik heb zelf alleen de 4 Seasons, maar de Garden Party vind ik ook allemaal super.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door TomTwente Bekijk bericht
          Ik ben nog op zoek naar 1 mooie doorlontbak en zit te twijfelen tussen de volgende:

          -Spectacle Box 120
          -Spectacle Box 100
          -4 Seasons
          -Smash Box 1,2 of 3
          -Garden Party 1,2 of 3

          Prijs is bij allen redelijk gelijk, waarbij de 4 seasons het duurste nog is.
          Neig zelf meer naar de Spectacle Show 120, iemand nog tips?
          Met alle boxen heb je een toper in handen!
          Ik zou zelf de spectacle box 100 nemen, maar dat is persoonlijke smaak.

          Comment


            Ik zou ook voor de SS120 gaan.

            Comment


              4=1 Strong Celebration OF Kracherblitz ?

              Wil graag 4 cakes hebben voor 60/70 euro in de omgeving van Utrecht. Iemand suggesties?

              Comment


                Ik ben nog op zoek naar een goede snelle cake om mee af te trappen. Ben aan het twijfelen tussen de Red Fury in Blue of de Insane, beide van Evo. Wat zouden jullie kiezen, of misschien helemaal iets anders? Graag wel verkrijgbaar bij Orthen of Haokan.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door compusmurf Bekijk bericht
                  Ik ben nog op zoek naar een goede snelle cake om mee af te trappen. Ben aan het twijfelen tussen de Red Fury in Blue of de Insane, beide van Evo. Wat zouden jullie kiezen, of misschien helemaal iets anders? Graag wel verkrijgbaar bij Orthen of Haokan.
                  de insane is wel direct de mooiere van de twee keuzes, echter zou je ook kunnen gaan voor een brute knalcake zoals de golden thunder/blue thunder, maarja dat zijn voornamelijk knalcakes. (golden thunder heeft wel golden willow.
                  en anders misschien een mooie salvo cake?
                  The final ignition

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door compusmurf Bekijk bericht
                    Ik ben nog op zoek naar een goede snelle cake om mee af te trappen. Ben aan het twijfelen tussen de Red Fury in Blue of de Insane, beide van Evo. Wat zouden jullie kiezen, of misschien helemaal iets anders? Graag wel verkrijgbaar bij Orthen of Haokan.
                    Als je hem kan vinden en snel genoeg vindt is cruelty een mooie cake om mee te beginnen.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door compusmurf Bekijk bericht
                      Ik ben nog op zoek naar een goede snelle cake om mee af te trappen. Ben aan het twijfelen tussen de Red Fury in Blue of de Insane, beide van Evo. Wat zouden jullie kiezen, of misschien helemaal iets anders? Graag wel verkrijgbaar bij Orthen of Haokan.
                      De Crown Mix van Evo lijkt me ook wel een geschikte cake. Zitten ook mooie tempowisselingen in. Maar misschien vind je dit te weinig tempo.

                      Comment


                        Cruelty is helaas niet verkrijgbaar. De leverancier heeft deze, samen met de Crank, allemaal teruggeroepen.

                        Comment


                          Misschien de Zena NR. 1
                          Erg mooie en snelle 500 grams cake met erg harde burst. Tijdelijk verkrijgbaar voor 17,50 I.P.V. 25,-

                          Comment


                            Heb even een vraagje, kan de keuze niet maken tussen de Color Strike en de Future Legend.. Welke is het beste in prijs/kwaliteits verhouding.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Misterlucky96 Bekijk bericht
                              Heb even een vraagje, kan de keuze niet maken tussen de Color Strike en de Future Legend.. Welke is het beste in prijs/kwaliteits verhouding.
                              Ik zou de Future Legend nemen en dan heb je geld over voor de Wings of Darkness. (Of een Viking)

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                                Ik zou de Future Legend nemen en dan heb je geld over voor de Wings of Darkness. (Of een Viking)
                                Bedankt! Heb je misschien een andere aanrader? Heb de wings of darknezs en viking al op mijn lijstje staan. Misschien iets van Pangu, Wolff of Evolution?

                                Comment

                                Working...
                                X