Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hier nog nagenoeg niks.. (Leeuwarden)
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

    Comment


      #32
      Hier valt het ook mee wel positief opzich.Al heeft het wel wat geeft wel een sfeertje lol.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #33
        Nou ik ben het hier niet gewend in de buurt, maar het gaat de hele avond al door. Single shots of zelfs shell kitjes anders wel hele goede single shots. Pijlen en zelfs fonteinen hoor ik spuiten. Het geeft sfeer en ik vind het zelf natuurlijk wel mooi,maar heb nu wel zo iets van stop nou maar haha. Vind het zelf alleen stom dat als het zo dicht bij mijn huis Is dat de buren denken dat ik het ben. Ze weten allemaal dat ik gek ben van vuurwerk, maar juist ik doe dit niet en wacht netjes tot dat ik weer mag.

        Comment


          #34
          Gister avond 2 mooie boxen de lucht in zien gaan. Ook her en der wat knallen gehoord.
          -FireworksHolland-

          Comment


            #35
            Ik hoor de laatste tijd vaak ook om 12 uur s'avonds steeds vaker vuurwerk.
            Ik vind het persoonlijk geweldig krijg gelijk weer de oud en nieuw sfeer.

            Comment


              #36
              Gister 2 thunderking in de straat hier achter, avonds nog een pijl waar zelfs van schrok ben het niet meer gewend he

              Comment


                #37
                hier hoor ik de heletijd al knallen... laaten ze dat lekker op de 31december doen
                maar dan hoor je ze niet..

                Comment


                  #38
                  Hier woon ik tegenover zo'n jongeren hangplek.. Eerst was het rustig maar nu is een nieuwe generatie opgestaan. Ook zit er een Havo school..
                  Vaak na schooltijd (dagelijks) nitraten van de scholieren en 's avonds gaan die nieuwe jongeren er leuk mee verder. Mijn katten lopen daar ook vaak en zijn al behoorlijk vuurwerk bestendig.. (hebben best wel lak)
                  Maar ik hou ze in het vizier en heb ze er ook al op aangesproken.
                  Beter even buiten het dorp- weilanden genoeg. Ik ben ik.. maar nog dichterbij (50meter) is een bejaardencentrum..
                  Ik zit regelmatig rechtop in mijn stoel hier zo..
                  Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                  Comment


                    #39
                    Hier in Zeist erg rustig. En als er al wat afgestoken wordt zijn het cakes. Maar dat kan zo weer veranderen hier.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #40
                      genoeg hier in het noorden
                      dus ben zelf nu bezig met cat 1 met me zoontje van2
                      iedere avond een beetje

                      krijg er steeds meer zin in
                      ben vorige week ff naar een winkel geweest waar ik ook vaak mijn vuurwerk haal
                      vroeg aan hem als die nog wat cat 1 had liggen voor mij en me zoontje van 2
                      kreeg een zak vol mee
                      8 pakjes grond bloemen
                      10 pakjes grote grond bloemen met flash en crackelings en belgaars vuur daarna begint de tol
                      4 pakjes flits paaltjes
                      en nog stuk of 20 fonteintje van alles wat
                      en dat voor 10 euro
                      elke avond plezier er van tot nu toe met de kleine man
                      al is de tuin aardig bezaaid met af gestoken vuurwerk
                      steken jullie ook al wat af

                      Comment


                        #41
                        Tja ik heb bij de voordeur in mijn kammen bakje nog wat draai tolletjes liggen die ik af en toe naar buiten gooi verder niet veel.

                        Comment


                          #42
                          Ik hoor de laatste paar dagen al een paar knallen.
                          Gelukkig 2024!

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                            Ik hoor de laatste paar dagen al een paar knallen.
                            Maar niet echt veel hoor. Volgens mij wonen wij aardig dicht bij elkaar in de buurt

                            Comment


                              #44
                              Helaas zijn ze hier sinds vrijdag behoorlijk bezig. Minimaal 2x in de avond gaat er een bak af die 2 soms 3 minuten doorgaat. Vrijdag en zaterdag vond ik t nog niet zo erg, maar begin me er nu toch behoorlijk aan te irriteren. Voorals avonds laat. De oudjes in de flat die klagen en kinderen kunnen niet slapen. Logisch dat steeds meer mensen een verbod willen..

                              Comment


                                #45
                                Ook hier weer net een cake de lucht in zelf vind ik wel mooie alleen toch baal ik er wel een beetje van hoor... zo verpest ze het voor de egte freaks..

                                Comment

                                Working...
                                X