Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Per week een knal en vande week een single shotje.. Zelf een c6 dan maar

    Comment


      #17
      Bij mij in de buurt heb ik zeker al wat vuurwerk gehoord. Ik heb zelfs een paar shells de lucht in zien gaan!

      Comment


        #18
        Hier begint het alweer behoorlijk op gang te komen. Hoor geregeld wat de lucht in gaan.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Al wat single shotjes de lucht in zien gaan. Begint toch te kriebelen ondanks dat het buiten 24 graden was
          -FireworksHolland-

          Comment


            #20
            De ene week is het druk en aan de andere kant is het ook zo weer een paar week rustig zijn. maar dat is het rustig is vind ik nog niet zo erg, komt eigenlijk alleen maar negatievitijd van.

            Comment


              #21
              1x raw mjolnir 1x rochetta pijl en 1x c6 zomaar hier in het park

              Comment


                #22
                2 heerlijk klappen afgelopen nacht de klok van 0130.

                Comment


                  #23
                  hier nog niks gehoord en wat dat betreft is men erg streng met controleren voor zo ver ik weet .
                  dus het zal hier voorlopig nog wel even rustig blijven denk ik .
                  02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                  Comment


                    #24
                    Afgelopen zaterdag was het hier raak. Begon met een lawine pijl waarna er vanuit het hele dorp antwoorden vielen. Ene kant grappig maar andere kant mogen ze er nog wel 2 maand mee wachten
                    Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                    Comment


                      #25
                      Gister middag een enorm harde knal nog geen 3 straten vanaf me huis, na even onderzoek gaan te hebben in de buurt bleek het een 3" salute geweest te zijn.

                      Comment


                        #26
                        Vanmiddag nog wel wat gehoord, knallen van een c6 kaliber

                        Comment


                          #27
                          Nog niet van dat zware werk hier , maar wel van het belgische werk .

                          Comment


                            #28
                            Hier een paar keer in de week savonds een cake in de verte te horen.

                            Comment


                              #29
                              Hier nu ook hoorde net 4 klapen waaren niet zo hard die klapen..
                              valt opzich nog wel mee hierzo

                              Comment


                                #30
                                Tot nu toe hoor ik in Utrecht amper knallen, afgelopen 2 maanden 2x een klap gehoord.

                                Ik vind het prima zo, aan de harde klappen erger ik mij wel altijd. Laat ze dan een mooi blok afsteken.. veel beter en hebben er meer mensen plezier van haha!

                                Comment

                                Working...
                                X