Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Helemaal niks! Misschien een knallertje (eigenlijk een dikke knal) per avond maar daar blijft het bij... Komt vooral omdat de buurt bijna leeg is door slopen (geeft ook overlast)

    Weinig sfeer helaas maar daar zorg ik wel voor :P

    Comment


      Valt best mee hier, en komt volgens mij vooral door de mist.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
        Valt best mee hier, en komt volgens mij vooral door de mist.
        dat denk ik ook ja. tis ook best fris buiten.

        Comment


          Aardig wat cakes gehoord en de nodige illegale bommen.

          Comment


            Hier en daar knallen en kinderen die met cat 1 vuurwerk lopen

            Comment


              Het stelt helemaal niets meer voor tegenwoordig. Vroeger was het al vanaf eind oktober feest. En helemaal vanaf dat de verkoop begonnen was. Het begint een beetje saai landje te worden. Desalniettemin is mijn partijtje heerlijke vuurwerk binnen.

              Comment


                Genoeg cakes/pijlen gezien en niet 1 van mij kant het was niet heel druk vanavond, maar toch mooi spul voorbij zien komen.

                Comment


                  Hier word er al volop geknald hoor...

                  Comment


                    Net een cake verderop, om half 9 sochtends...
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      Goed, moet mijn reactie van gisteren terugnemen. Als in daarna begon de drukte te komen. Diverse cakes al gezien. Knallen gingen door tot half 2 vannacht. En zijn nu al sinds 9 uur vanochtend bezig.
                      Website: https://www.rfgfireworks.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
                        Het stelt helemaal niets meer voor tegenwoordig. Vroeger was het al vanaf eind oktober feest. En helemaal vanaf dat de verkoop begonnen was. Het begint een beetje saai landje te worden. Desalniettemin is mijn partijtje heerlijke vuurwerk binnen.
                        Klopt!!! Was bij ons ook altijd een groot feest. Helemaal vanaf de verkoopdagen. Maar toen stak ik ook met de hele buurt al weken van tevoren af. Als je dan wat af stak kwam iedereen kijken en vond het leuk.

                        Hele buurt bij ons is inmiddels vergrijst.. Nu komen ze ook kijken, maar dan om vervolgens de politie te bellen en te vertellen dat jij het was.

                        Comment


                          Ja gezellig was dat! Toendertijd liet men het na een enkele keer wel uit zijn hoofd om de politie te bellen want dan werd men door de gehele buurt "gecorrigeerd".

                          Begin zelf ook al te vergrijzen , maar zeiken over vuurwerk zal ik nooit doen, sterker als ik wat hoor of zie zal je me "Jééééh!" horen roepen.

                          Comment


                            Non-stop hier.

                            Comment


                              bij elke knal of sierpot geniet ik om kwartier gaat wel iets af nu maar hoort er bij

                              Comment


                                Best rustig hier, zag net alleen kinderen met cat1 vuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X