Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opruimen op Nieuwjaarsdag

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik ben al supporter van schoon met een groep kidz. Zakken zijn inmiddels binnen. Zouden meer moeten doen.

    http://www.nederlandschoon.nl/Vijf-t...-in-te-loodsen
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #47
      Top!

      Is een vast onderdeel van de traditie hier. Deel van de opvoeding zeg maar...

      Comment


        #48
        Bij mij thuis doe ik het altijd, pleur ik lekker alles voor de deur. En ruim ik het smiddags meestal op.

        Dit jaar heb ik luxe en ben ik niet thuis
        Neem het ervan!

        Comment


          #50
          Vroeger stond die ouwe van me al te vegen als ik de laatste paar kleine dingen aan het afsteken was.

          Tegenwoordig is er eigenlijk alleen nog maar sier bij ons. dat doen we na afloop in de brandton dus alleen een beetje as weggooien 1 jan

          Comment


            #51
            Aangezien ik vrij weinig matten en ander klein spul heb, is het makkelijk opruimen . Ruim altijd gelijk even de rest van de straat op, waarbij ik word geholpen door de rest van de buurt

            Comment


              #52
              Schiet alleen cake's,
              Makkelijk op te ruimen!
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                #53
                De afgelopen 2 jaar was de veegwagen al langs geweest voordat ik wakker werd. Hopelijk doen ze het dit jaar weer zo, heb ik er geen omkijken naar.

                Comment


                  #54
                  Nooit erg gevonden om het vuurwerk op te ruimen op
                  1 januari

                  Comment


                    #55
                    Vind egt jammer dat er in mijn buurt maar paar mensen zijn die wle gewoon opruimen als ik veders door de straat loop ligt als er gewoon nog egt jammer dit is gewoon asso
                    wel afsteken maar opruimen hola..

                    Mijn vuurwerk afval staat netjes bij elkaar wachten op de vuinisman die maandag komt.. ( hij zal iegelijke vandaag komen stond in weekkrant van ons )

                    Comment


                      #56
                      Alles hier weer netjes schoon alsof er nooit wat heeft plaatsgevonden. Laat de volgende maar snel weer komen.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #57
                        Dit jaar eigenlijk meerendeel cakes gestookt makkelijk opruimen dus!
                        -FireworksHolland-

                        Comment


                          #58
                          Op oudejaarsavond hebben we al het vuurwerk op het plein op een hoop gegooid en af laten branden. Dat scheelde weer met opruimen. Op nieuwjaarsdag met een paar vuilniszakken, een bezem en een schep weer naar plaats delict gereden en alles netjes opgeruimd.

                          Het vuurwerk van mijn show snel van het veld af gehaald na de show en aan de kant van de weg gezet, gisteren pas op kunnen halen omdat de gemeentelijke stortplaats gesloten was in het weekend. Complimenten gehad van de buren over de show en over het netjes opruimen van alles. Zo hoort het.

                          Las vanmiddag ook een discussie op Facebook over het opruimen van vuurwerk. Als stokers dat niet doen dat ze dan een bekeuring kunnen krijgen. Eigenlijk zo gek niet, het gebeurt nu ook al bij eigenaren van honden, hondenpoep moet ook opgeruimd worden.

                          Comment


                            #59
                            Naar vandaag is ook als weg bij mijn voor de deur.. kunnen weer ons normaal leven oppakken en weer spaaren voor de volgende zooitje..

                            Comment

                            Working...
                            X