Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe stookt jouw straat?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe stookt jouw straat?

    Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jou vuurwerk of word er in jou straat volle bak vuurwerk afgestoken ?
    Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt ? Vermeld het hier!

    #2
    Afgelopen jaar was het helaas een vrij rustige bedoeling. Wijzelf vierden het wat kleiner i.v.m. de geboorte van onze dochter eerder die maand. Had de buren het jaar ervoor gezegd het niet thuis te vieren en dat heeft blijkbaar wel effect, want de meesten waren weg hehe. Jammer, is toch gezelliger als iedereen er wel is, maar nu was enkel de buurjongen het nodige aan het afsteken en daarna ging ik.

    Hopelijk dit jaar weer ergens vieren waar het wat drukker is en meer gestookt wordt!

    Comment


      #3
      Waar ik t vier is vaak chaos. Afgelopen jaarwisseling wisten de meeste dat ik veel had. Dus er waren slimmen mensen daar en die hadden een stuk minder voor hun zelf gehaald. Resultaat oeh's en aah's en complimenten voor t mooie vuurwerk, opruimen en weer netjes achterlaten. Geeft je een voldaan gevoel.

      Comment


        #4
        Afgelopen jaarwisseling paar mensen met legaal vuurwerk en paar met illegaal waarvan ik zelf, zelf mn ma vond het super mooi wat ik afschoot en zelf de rest van de straat keek erna.

        Ps. ga niet zeggen wat ik schoot want dat is tegen de regels :P

        Comment


          #5
          Hier in de straat is het elke jaar weer anders afgelopen jaar vond ik wel dat redelijke goed aan het knallen waren de buurt.
          Stja en voor de rest van de mensen kijken meestal naar mijn vuurwerk maar dan zie je ze ook egt geniete dat geef wel heerlijke gevoel vooral toen de black cobra 120 de lucht in ging..

          Ben wel benieuwd hoe het dit jaar in me straat gaat..

          Comment


            #6
            Hier in de buurt wordt er niet heel veel gestookt. Straat achter mij wordt nog wel redelijk gestookt, maar bij mij zeer zeker niet. De meesten wachten tot ik ben begonnen en komen dan even kijken, wat je wel een goed gevoel geeft natuurlijk haha!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Bij ons hoor je hier en daar wat knallen.. je merkt wel dat die 18:00 uur regel is ingegaan vorig jaar.

              Comment


                #8
                In de straat waar ik het meestal vier is het extreem rustig. Ook totaal geen toeschouwers. In de straat er achter en ook in de verte is wel veel vuurwerk te zien.

                Waar ik het afgelopen jaar heb gevierd was er wel veel vuurwerk en veel publiek. Daar wil ik oud en nieuw voortaan vaker vieren. Ook vanwege de veilige brede ruimte om vuurwerk af te steken.

                Aankomend jaar vier ik oud en nieuw helaas op de oude lokatie.

                Comment


                  #9
                  Hier is het rustig in de straat, aantal huizen verder een gezin met jonge kinderen dus die heeft wat sier.

                  ik zelf het meeste en daar komt de halve straat op af om te kijken, ook na 00;00
                  Fireworks is a lifestyle

                  Comment


                    #10
                    Heb afgelopen jaar weer oud&nieuw thuis gevierd.
                    En men show op een grasveld midden in de wijk geschoten.
                    Ik had de hele avond tijdens het opbouwen al veel bekijks.
                    Tijdens het 12 uur moment zat er alles bij elkaar 75 man zeker te kijken die duidelijk zeer tevreden waren.
                    Kreeg naar afloop zelf van een oude vrouw 20 euro toegestopt.
                    Ze zei ik heb niks met vuurwerk naar dit heb je mooi gedaan.
                    Dus ja maar hoe men straat/wijk stookt ged zag verschillende shells en prof blokken de lucht ingaan.
                    Enjoy dont destroy i love fireworks

                    Comment


                      #11
                      Nog geen idee. Nieuw huis gekocht dit jaar dus we gaan het meemaken. Ouderlijk huis was niet veel en me vorige huis was ook matig haha.

                      Comment


                        #12
                        Bij ons in de straat zijn er wel wat gezinnen die 's avonds een paar fonteintjes afsteken, maar voor de rest is het rustig. Tot 00.00, dan gaat het en half uur goed los en dan is het weer rustig.

                        Comment


                          #13
                          Bijna niks in mijn straat. Maar ik krijg ook geen gezeik dus daar ben ik allang blij mee als ik zie wat andere mensen allemaal overkomt....

                          Comment


                            #14
                            bij mij in de straat is het meestal ook rustig, om 12 aan de andere kant van de straat worden een paar potten de lucht in geschoten maar dat is het dan ook wel een beetje.
                            Laatst aangepast door kuijpertje; 18 September 2015, 16:33.
                            December elk jaar,komt het vuurwerk er weer aan!

                            Comment


                              #15
                              mijn straat stookt gewoon helemaal niks tot nauwlijks. Was vorig jaar niet thuis, dus weet niet hoe het toen was, maar zal wel niet veel zijn geweest. Zie vaak straten verderop wel aardig gestookt worden, ga dit jaar daar maar is kijken!

                              Comment

                              Working...
                              X