Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met welke cake wil jij de show stelen om 00.00?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Met een meterpakket aan fonteinen. Ik wacht dit jaar eerst tot alle josties hier in de straat klaar zijn aangezien ik vorig jaar regelmatig sterren stond te koppen van omvallande producten en onjuist gebruik.

    Comment


      #62
      final flate 8x
      -Van vuurwerk heb je nooit genoeg-

      Comment


        #63
        ik was van plan de Valk TI, echter heb ik de gravity nu in de planning!

        Comment


          #64
          Planning is 2x Extreme Spirit gevolgt door Cruel Traction, maar mij kennende veranderd dat nog wel..

          Comment


            #65
            We beginnen dit jaar rustig met Skeleton Warlords, hierna Zena Event 2 + een dubbele Wodan. Daarna de finale batterij van circa 12 minuten (circa 72 losse cakes), beginnend met een Big Momma, en eindigend met een triple Silver Hero, dan triple Original Finest en nog 5 Hoogmoedjes. Hoop dat het een beetje leuk word.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Galaxis Bekijk bericht
              Met een meterpakket aan fonteinen. Ik wacht dit jaar eerst tot alle josties hier in de straat klaar zijn aangezien ik vorig jaar regelmatig sterren stond te koppen van omvallande producten en onjuist gebruik.
              Moet ik me helm meenemen dit jaar

              Comment


                #67
                Cruel Traction of de Vittali Ultimo 4-Gold Box

                Comment


                  #68
                  Bij ons in de straat begonnen we niet met een cake maar met een Triplex 100K, geen verkeerde mat maar heb zeker beter meegemaakt. Daarna nog wat Belgische matten om de straat vol troep te leggen en toen wat cakes er doorheen gejaagd. De eerste cake was een Cruelty, daar trokken we de aandacht wel mee!

                  Comment


                    #69
                    ben begone met black celebration cracker 100.000 en daaran Zena triumph en toen de zwarte cross box

                    Comment

                    Working...
                    X