Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

    Kom je er niet alleen uit, of heb je de keuze uit te veel vuurwerk waardoor je de bomen door het bos niet meer kan zien ? Op vuurwerkcrew zitten veel leden die een steentje bij willen dragen aan iedereen die hier mee hulp nodig heeft. Samen hebben we genoeg ervaring, samen staan we sterk.

    Mocht je er niet uit komen dan is het hier mogelijk om te vragen.

    Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.

    #2
    ik ben op zoek naar een waaier cake die lijk op de uitwerking van de vermillin bird van pangu
    kan iemand mij hier aan helpen ik kan er geen een vind helaas bedankt

    Comment


      #3
      Ik zoek een budgetcake die op lekkere constante snelheid vele niet te grote boeketten afvuurt. Zat ff op Flacid Cannon te azen maar de salvo's bevallen niet, maar dan heb je 'n idee wat ik zoek alleen dan lekker constant tempo (niet ál te rapid fire ook). Mag elke beetje ruim verkrijgbare importeur zijn.

      Salvo fluitbakken zijn er bijna niet hè, voor dat castillo effect Was toch van Zen eentje met om en om boeketten en fluiters, naam nog maar?

      Kan wrs toch niet laten zelf een kasteeltje te bouwen: stuk of 2 cakes met kleine boeketten, één met grotere d'r boven, fluiters in salvo d'r onder en dan aan eind ff paar budgetcakejes versneld leegrammen

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Ik zoek een budgetcake die op lekkere constante snelheid vele niet te grote boeketten afvuurt. Zat ff op Flacid Cannon te azen maar de salvo's bevallen niet, maar dan heb je 'n idee wat ik zoek alleen dan lekker constant tempo (niet ál te rapid fire ook). Mag elke beetje ruim verkrijgbare importeur zijn.

        Salvo fluitbakken zijn er bijna niet hè, voor dat castillo effect Was toch van Zen eentje met om en om boeketten en fluiters, naam nog maar?

        Kan wrs toch niet laten zelf een kasteeltje te bouwen: stuk of 2 cakes met kleine boeketten, één met grotere d'r boven, fluiters in salvo d'r onder en dan aan eind ff paar budgetcakejes versneld leegrammen
        The Force is de cake die je van Zena bedoeld denk ik
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          Hulp gezocht:
          heb een budget van 500 euro, wil hier met kortingen een zo mooi mogelijke collectie mee samen kunnen stellen. Liefst met in ieder geval een kartonnetje extreme salute 2.0 en een fraaie combi box.
          Kom er totaal niet verder mee.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
            Hulp gezocht:
            heb een budget van 500 euro, wil hier met kortingen een zo mooi mogelijke collectie mee samen kunnen stellen. Liefst met in ieder geval een kartonnetje extreme salute 2.0 en een fraaie combi box.
            Kom er totaal niet verder mee.
            Heb je een voorkeur voor een bepaalde shop of regio?

            Comment


              #7
              Maakt me op zich niet heel veel uit. Woon zelf in Noord Holland (naast Amsterdam), maar wil er wel een uurtje of 1.5 voor rijden.
              In het verleden regelmatig bij Pronk geweest, maar ook wel eens naar Herman de Haan. Doet Herman de Haan eigenlijk nog aan acties?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
                Maakt me op zich niet heel veel uit. Woon zelf in Noord Holland (naast Amsterdam), maar wil er wel een uurtje of 1.5 voor rijden.
                In het verleden regelmatig bij Pronk geweest, maar ook wel eens naar Herman de Haan. Doet Herman de Haan eigenlijk nog aan acties?
                Herman de haan doe niet meer aan freak acties voor zover ik weet.Je zou eens kunnen kijken naar Vuurwerk Huizen of Kuiper koekange die hebben vaak leuke acties.

                (Kuiper heeft de Es 2.0 op het moment voor 12,50 per cake in de maandaanbieding)

                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                  Herman de haan doe niet meer aan freak acties voor zover ik weet.Je zou eens kunnen kijken naar Vuurwerk Huizen of Kuiper koekange die hebben vaak leuke acties.

                  (Kuiper heeft de Es 2.0 op het moment voor 12,50 per cake in de maandaanbieding)

                  http://www.kuiper-vuurwerk.nl/vc-cak...alute-2-0.html
                  ze hebben ook nog een 3 tal boxen te koop bv zena mania 3kg 144 shot 6 verschillende cakes 62,50
                  ik heb er zelf ook bestelt en verwacht dat er straks ( okt )nog meer dingen komen

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                    ze hebben ook nog een 3 tal boxen te koop bv zena mania 3kg 144 shot 6 verschillende cakes 62,50
                    ik heb er zelf ook bestelt en verwacht dat er straks ( okt )nog meer dingen komen
                    Ja er stond nog veel meer op maar dat was zo uitverkocht.Maar over een tijdje zal de normale site wel online gaan met het hele assortiment goede winkel sowieso.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
                      Maakt me op zich niet heel veel uit. Woon zelf in Noord Holland (naast Amsterdam), maar wil er wel een uurtje of 1.5 voor rijden.
                      In het verleden regelmatig bij Pronk geweest, maar ook wel eens naar Herman de Haan. Doet Herman de Haan eigenlijk nog aan acties?
                      Even wachten op Vuurwerk Riezebos in Amersfoort. Ook kan je terecht in Huizen.

                      Eventueel nog in Eemnes bij Witte Tenten of IJmuiden waar je nog wat dikke Geisha boxen kunt krijgen met wat korting waarschijnlijk.

                      Comment


                        #12
                        Ik ben opzoek naar een paar mooie boxen en dikke potten, het liefst met harde burst en grote boeketten.
                        Op mijn lijstje staan al de:

                        Cruel Traction
                        Immortal Gold
                        Killer Instinct
                        Blinking WIllow

                        En zit te twijfelen over de Geisha Green Tail Purple Star W Green

                        Wie o wie kan mij helpen?

                        Het liefst binnen 600 euro

                        Comment


                          #13
                          Kijk nog even bij Wolff, zoals Cruelty. Grote boeketten en harde klappen

                          Comment


                            #14
                            Heb je al naar de Golden Power gekeken GocheB? En qua burst is de 4 Seasons ook erg goed...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Budget: rond de 400 euro. Merken: Rubro, Wolff, Royal en Vuurwerkmania bij Vuurwerkriezebos

                              Wensen: dikke cakes. Wie helpt mij? Vorig jaar vielen vele cakes tegen van VWM dus daar ben ik dit jaar niet zo happig op.. tenzij jullie me weten te overtuigen
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment

                              Working...
                              X