Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 29-30 december

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Sta al mee dan 36 uur op me pootjes,Maar lekker bezig nu met pojecten en krijg steeds weer een energy boost hahahaha

    Comment


      #17
      Muziek aan oude Soul en drankie rum-Cola,heb dr zinin!!!

      Comment


        #18
        in principe helemaal klaar, morgen even dagaanbiedingen kijken en even paar single shots meenemen!

        Comment


          #19
          Vannacht en de nachten ervoor weinig geslapen. Hoop vannacht beter te slapen. Alles is binnen

          Comment


            #20
            Ga weer even verder en hopelijk kom ik tot een besluit,zit in dubio om vroeg naar tsjechie nog ff te rijden

            Comment


              #21
              Morgen pas vuurwerk halen! Richting huisman

              Comment


                #22
                Ik heb vanaf vanmorgen 6:30 tot vanmiddag 2:30 door de hele stad gelopen en ben elk winkeltje afgegaan. Yup, ik ben goed gek :P Daarna Duitsland nog in geweest. Nu lekker een whisky pakken en een filmpie d'r op zetten. Morgen nog de laatste bakkies ophalen. Big Momma en Ghetto Blaster.

                Comment


                  #23
                  Goedenavond heren. Ik heb even een vraagje, ik heb als vervanger van de Fuego, De Arrow van de Double Dutch collectie meegekregen. Ik kan vrij weinig over dit product vinden op het internet, maar op het label staat "Green Tail with Purple Mine". Is dit gewoon een omlabeling van de Fuego of wat moet ik me hierbij voorstellen?

                  Comment


                    #24
                    Ik heb 300 kilo oud ijzer staan
                    hahaha .. maar wel weer leuk om er mee bezig te zijn.

                    En wat een mooie labels haal ik uit de dozen.. De fairytail, pangu Brasilia 6x19,en mijn favoriet de panda cakes... prachtig label

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                      Ik heb 300 kilo oud ijzer staan
                      hahaha .. maar wel weer leuk om er mee bezig te zijn.

                      En wat een mooie labels haal ik uit de dozen.. De fairytail, pangu Brasilia 6x19,en mijn favoriet de panda cakes... prachtig label
                      pics or it didnt happen

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door waaskaas Bekijk bericht
                        pics or it didnt happen
                        Van het ijzer of de panda cakes?

                        Comment


                          #27
                          Beiden! Ik ga zo mijn bedje opzoeken. Half 8 in de auto nach Deutschland!

                          Comment


                            #28
                            @wigster23 jij zou een foto plaatsen liggen op tig cakes we wachten nog

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door waaskaas Bekijk bericht
                              @wigster23 jij zou een foto plaatsen liggen op tig cakes we wachten nog
                              Die foto komt de 31ste. Die foto komt er echt..
                              Ik heb vandaag de helft uitgepakt morgen de andere helft en dan komt de foto

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
                                Goedenavond heren. Ik heb even een vraagje, ik heb als vervanger van de Fuego, De Arrow van de Double Dutch collectie meegekregen. Ik kan vrij weinig over dit product vinden op het internet, maar op het label staat "Green Tail with Purple Mine". Is dit gewoon een omlabeling van de Fuego of wat moet ik me hierbij voorstellen?
                                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                                Comment

                                Working...
                                X