Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 30-31 december

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Heb je geen tuin dan?

    Comment


      #32
      Is er nog een PyroFM nachtbrakers uitzending??

      Allemaal veel plezier morgen en de beste wensen voor 2016!
      AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

      Comment


        #33
        De dag der dagen is aangebroken!!

        Comment


          #34
          Eindelijk

          Comment


            #35
            Ga toch maar even in bed liggen, fijne avond verder voor diegene die dat niet gaat lukken ;)
            Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

            Comment


              #36
              Vorig jaar heb ik amper gestookt, enkel rond 00:00 en daarna. Dat kwam door de afschaffing van overdag stoken en omdat m'n stook maatje van dit forum er niet was. Maar dit jaar ga ik gewoon overdag stoken hoor! Zover ik dan wat losse dingetjes heb.. stoken word hier gelukkig gedoogd

              Comment


                #37
                Eventjes darten afkijken en dan gaan we slapen, het is namelijk alweer DE DAG, der dagen
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  jaa jaa het is gewoon de 31ste.... wat een feest nu wachten tot dat wel met ze alle los kunnen gaan...

                  Comment


                    #39
                    Ik drink me biertje op en begin al ( geintje) welterusten allemaal en geniet van het geweld vanavond.

                    Comment


                      #40
                      Ik ga ook maar eens mijn oogjes sluiten.
                      Morgen toch maar wat stoken idd. Zal dan wel iets later dan 10.00u zijn.
                      En dan om 18.00u helemaal los samen met de kids. Boemmmm zo'ne vuurbal jonguh.

                      Comment


                        #41
                        Via deze weg wil ik alle VWC'ers alvast veel stookplezier wensen vandaag!
                        Dit jaar amper actief geweest hier en ook mijn budget was flink geslonken..
                        Maar goed, toch nog wat leuk spul gehaald dus heb er alweer ouderwets zin in om te gaan stoken!

                        Comment


                          #42
                          Zo ook naar bed. Als ik morgen niet meer online kom,
                          iedereen alvast heel veel stookplezier en een prettige
                          jaarwisseling gewenst !!

                          Comment


                            #43
                            Ik geloof nog steeds niet dat ik morgen alweer mag knallen! Wat ging de tijd snel en wat is het weer een mooi seizoen geweest!

                            Comment


                              #44
                              voor alle freaks van vuurwerk crew alvast een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2016
                              groetjes Inge

                              Comment


                                #45
                                Even een nachtje doorlonten, anders ben ik bang dat het niet allemaal af komt. Het is buiten het vuurwerk gelaten sowieso al een drukke dag morgen. Nog zes boxen en wat projecten af maken, het grootste project bijna af.

                                Werd vanavond al redelijk geknald hier in de buur t.o.v. vorige jaar, waarschijnlijk een nieuwe freak als bewoner

                                Comment

                                Working...
                                X