Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    af en toe een knal maar verders nog erg rustig! zal nog wel komen als t medio november is

    Comment


      #17
      Gisteravond toen ik op bed lag een paar flinke dreunen hier. Heerlijk om weer in de stemming te komen haha
      Stoken tot we er bij neervallen!!

      Comment


        #18
        Afgelopen weekend ging het al aardig los maar zodra het september is gaat het hier altijd al los.

        Comment


          #19
          Afgelopen weekend een aantal keer wat vuurwerk vernomen. Wat me opvalt is dat het allemaal cakes waren. Normaal word je helemaal platgegooid met knalvuurwerk in de maanden voor oud en nieuw maar dit jaar valt dat reuze mee.

          Comment


            #20
            Bij ons niets, maar gisteravond even in Hilversum en daar hoorde ik wel wat geknal van een cake in de verte.

            Comment


              #21
              hier in het westen is het elk weekend raak .

              Comment


                #22
                hier nog lekker rustig. Ook maar beter denk ik zo....

                Comment


                  #23
                  Gelukkig nog niks gehoord in mn kleine dorpje. Allemaal nette mensjes hier :-)

                  Comment


                    #24
                    Eerder rond deze tijd werd er hier en daar wel wat afgestoken. Maar ik heb nog helemaal niets gehoord deze dagen, goed teken dus!

                    Comment


                      #25
                      Afgelopen weken toch weer een aantal cakes de lucht in zien gaan. Altijd weer even snel naar het raam rennen als ik weer iets hoor. Die kriebels komen hoor

                      Comment


                        #26
                        Heb de afgelopen dagen best al wat knallen gehoord, ik kijk steeds uit het raam om te kijken of ik iets zie. Maar helaas nog steeds niks kunnen zien.
                        December elk jaar,komt het vuurwerk er weer aan!

                        Comment


                          #27
                          Enorm rustig hier in Noordwijk, als iemand in dit dorp klaagt over eventuele knallen dan kan de enige oorzaak constipatie bij de buren zijn.
                          Laatst aangepast door dinoroel; 14 October 2015, 20:51.
                          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                          Comment


                            #28
                            Hier al vanalles gehoord en gezien! Altijd lekker, gelukkig dus niet de enige die al kriebels heeft! Vandaag op stage vanuit het kantoor een knaller gezien in de verte!

                            Comment


                              #29
                              Heb helaas pas 1 thunderking de lucht in zien gaan, maar november zit er aan te komen dus dan zal het wel los barsten!
                              YouTube: BryanG5161

                              Comment


                                #30
                                paar weken geleden wel wat knallen gehoord maar de laatste tijd ook niks meer gehoord

                                Comment

                                Working...
                                X