Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 18.00 uur ´s avonds?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat steek jij als eerste af 18.00 uur ´s avonds?

    Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur ´s avonds?

    Deel het hier met ons!

    #2
    Ik begin met een meterpakketje, 2 delicious thunders en waarschijnlijk wat pijlen, het grotere vuurwerk bewaren we altijd voor later op de avond

    Comment


      #3
      Ik moet tot 18:00 werken. Daarna ga ik wat met collega's afsteken om het jaar af te sluiten.

      Waarschijnlijk:
      1. Amazon (Marijn)
      2. Joy Ride (Wolff)
      3. Down Under (Marijn)

      Comment


        #4
        ik begin denk met een knal cake. dat zal dan de the force van zena zijn. en daarna wat thunderkings, en wat ander klein spul en wat over is van afgelopen jaar

        Comment


          #5
          Dat zullen eerst maar even een boel nitraten en Thunderkings zijn!

          Comment


            #6
            2, misschien 4 Golden Thunder met met heel misschien 2 crosette potjes en 4 big shots in waaier vorm ;)

            Comment


              #7
              Als ik het geld heb word t net zoals verleden jaar dit jaar weer de Thunder Flower Even de buurt wakker schudden xD (Ja I know 18.00 xD)
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #8
                dit jaar word het groots!! crackling en fluit en knal cakes gaan er de lucht om 6uur

                Comment


                  #9
                  Een sterretje. Het gaat ten slotte om het gevoel en niet om hoe duur groot etc.

                  Comment


                    #10
                    ow nou laat ik maar eerst eens van die rotjes en binkie troep afkomen

                    en misschien wel een 500grammertje
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #11
                      Als het weer het toelaat waarschijnlijk weer een paar 6 inch jongens.
                      Enjoy dont destroy i love fireworks

                      Comment


                        #12
                        Combi van 4x Cybercop (Katan) én 4x At Once (Katan) als finale

                        Comment


                          #13
                          Al uitgedacht :P
                          - 12x Reno (Weco) (W-shape)
                          - 2x HL 16 sh (Rubro) + Return of the Phoenix (Wolff )(W-shape)
                          - 3x Delicious Thunder (Rubro)

                          Vorige jaren nooit echt een projectje gedaan, moet er nu toch wel echt van komen ;)

                          Comment


                            #14
                            2x Dutch Thunder, neon mosquitos, 2x delicious thunder(normal en final)

                            Comment


                              #15
                              Mijn Pijlen rek gaat dan ontstoken worden. Combi van LightYear pijlen en Pro Rockets 2, wat gil pijlen (trippel) en nog wat pijlen daar omheen
                              En de 100.000 klapper
                              Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                              Comment

                              Working...
                              X