Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top 2000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Top 2000

    Elk jaar toch een stukje sfeer de laatste dagen van het jaar, de Top 2000!!

    Dit jaar kan er gestemd worden vanaf 21 november 2014.

    Om alvast in de sfeer te komen de laatste 3 uur Top 2000 van 2013: http://www.radio2.nl/uitzending/id-2.../top-2000.html Normaal gesproken krijgen de meesten dit niet mee denk ik aangezien iedereen aan het stoken is. Maar toch heel sfeervol om terug te luisteren!
    Laatst aangepast door pyroboy; 28 June 2015, 17:04.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    hahaha, idd, hartstikke leuk!
    wel treurig, het journaal begint met slecht nieuws .

    Comment


      #3
      Bedankt voor het aanmaken Lars

      Voor mij het optimale gevoel voor de laatste dagen. Op de terugweg van een gezellige dag bij familie hard de eerste uren van de Top 2000 aan in de auto. Kippenvel!

      Het stemmen zal weer lastig worden...

      Comment


        #4
        Dit hoort er inderdaad bij, samen met Serious Request.
        Zijn toch de mooiste dagen van het jaar!

        Comment


          #5
          De Top 2000 en Serious Request zijn de sfeermakers voor het einde van het jaar wat betreft de radio. Elk jaar kijk ik uitgebreid naar Serious Request en probeer ik die kleine minuten die nog over zijn te spenderen aan de Top 2000 tijdens de drukke laatste dagen.

          Ik hoop dat dit jaar Happy NIET in de top 10 staat, mocht dat wel zo zijn, dan word ik echt gek.

          Welke nummers er sowieso op mijn lijstje komen zijn de volgende:

          Stairway to Heaven - Led Zeppelin
          Thunderstruck - ACDC
          One - U2
          November Rain - Guns 'n Roses
          Insomnia - Faithless
          Bohemian Rhapsody - Queen
          Black Betty - Ram Jam

          En dan zie ik wel weer verder!
          "I came in like a crackling ball."

          Comment


            #6
            De top 2000 zorgt bij mijn altijd voor het ideale gevoel tijdens de laatste dagen van het jaar.
            Als hij eenmaal begint zijn de laatste dagen zo voorbij.
            Ik hoop dat ik de top 2000 veel kan luister op mijn werk,dan krijg ik nog zin om te werken die dagen.
            Normaal ben ik altijd vrij tussen kerst en oud en nieuw,
            maar nu voor het eerst in 15 jaar niet!!Zelfs niet op oudjaarsdag.
            Echt k...

            Comment


              #7
              De meeste muziek die je hoort in de top 2000 is toch ruim voor mijn tijd , maar toch draagt het wel bij aan de sfeer in die fantastische wintermaanden!

              Comment


                #8
                Vind de Top 2000 steeds meer een poppenkast worden. Elke keer weer Queen. Als je overal leest dat de mensen ook iets anders op 1 willen zien, of eigenlijk de top 10 geloof ik er steeds minder in.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
                  Vind de Top 2000 steeds meer een poppenkast worden. Elke keer weer Queen. Als je overal leest dat de mensen ook iets anders op 1 willen zien, of eigenlijk de top 10 geloof ik er steeds minder in.
                  Met de huidige generatie zal hetzelfde gebeuren over tientallen jaren, constant hetzelfde nummer op 1. Heeft met generaties te maken, volgens mij.
                  "I came in like a crackling ball."

                  Comment


                    #10
                    Als AC/DC maar in de top 10 staat en zoals hierboven werd gezegd niet Happy ;)

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
                      Vind de Top 2000 steeds meer een poppenkast worden. Elke keer weer Queen. Als je overal leest dat de mensen ook iets anders op 1 willen zien, of eigenlijk de top 10 geloof ik er steeds minder in.
                      Mensen die ergens niet mee eens zijn hoor je, de rest niet. Zo is het met alles.

                      Ik zou ook wel eens een kleine verschuiving willen zien, maarja, als je dan nummers als Happy in de top 10 krijgt... Dan toch maar liever de oude vertrouwde nummers! Juist omdat dezelfde 'klassiekers' steeds hoog in de lijst staan zijn het voor mij nummers geworden die de laatste uren van het jaar typeren... Als ik Hotel California hoor gaan mijn gedachten toch echt naar de laatste dag van het jaar!

                      Comment


                        #12
                        Omdat de Top 2000 min of meer en in mijn ogen toch al een beetje traditie is, klinken de nummers rond die tijd van het jaar voor mij net even wat beter dan gewoonlijk. Zal door het hele sfeertje komen die laatste week van het jaar.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #13
                          Hierbij mijn lijst voor dit jaar
                          http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst....1&q=&view=list
                          The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door vegetto Bekijk bericht
                            Jeej, wat een verschil met mijn lijst, welke bijna klaar is, heb 1 dezelfde vergeleken met die van jou.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door vegetto Bekijk bericht
                              Ha , mooie lijst!Ik kan naar alle nummers prima luisteren, heb het meeste ook op vinyl.
                              En wat bepaald nu eigenlijk waarom een bepaald nummer jou nr 1 is.
                              Echt te gek de sfeer van de top2000. Als ik mijn lijst klaar heb zal ik hem hier ook delen!

                              Comment

                              Working...
                              X