Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nadat mijn budget de afgelopen jaren groeide en groeide moet ik dit jaar een stap terug doen. Ik denk dat het rond de 100,- zal gaan zitten dit jaar.. had eigenlijk op minder ingezet maar een oud en nieuw zonder vuurwerk kan/wil ik me niet voorstellen dus vandaar dat ik toch maar ga halen. Over 2 weken ontvang ik pas weer loon dus nog even wachten..

    Comment


      Tot nu toe besteld voor 360. Had nog wat over van vorig jaar, dus daar zal het wel bij blijven.

      Comment


        Zit nu op de € 2001,34
        Hoop dat ik niks leuks meer tegen kom. maar ben er bang voor.

        Comment


          Mijn budget zal ongeveer 55 euro zijn, hangt er vanaf wat ik nog over heb na alle andere feestdagen. Want je zal maar eens te weinig hebben denk ik altijd.

          Comment


            Flink ingekort op het budget van vorig jaar.
            Toch iets meer dan gepland.
            Elk jaar weer minder, het is niet meer realistisch voor mij om een vermogen aan vuurwerk uit te geven.
            Desalnietemin heb ik straks nog ontzettend veel.
            Zolang alle vaste lasten maar betaald kunnen worden en de spaarrekening onaangetast blijft mag het van mezelf.

            Comment


              aardig klein, zal dit jaar ongeveer 70 euro zijn.
              flink wat minder dan de 370 euro van vorig jaar..

              Comment


                bescheiden 130 euro dit jaar

                Comment


                  Het zal rond de € 1.000, het blijft echter wel lastig om de hand op de knip te houden.

                  Comment


                    175 max

                    Comment


                      Mijn plan was om het net als vorig jaar rond de €150 te houden. Zoals het er nu naar uitziet zal dat toch wel naar de €200 gaan. Er is gewoon te veel goed vuurwerk op de Nederlandse markt

                      Comment


                        ..........
                        Laatst aangepast door Gast; 7 January 2015, 18:58.

                        Comment


                          afspraak met me vriendin budget 200 haha

                          laat ik maar wijs me mond houden over de rest
                          Laatst aangepast door wigster23; 2 December 2014, 19:31.

                          Comment


                            2500 eurotje's bij Luc van Outlet Groningen en 1000 euro elders...

                            Comment


                              gekke Henkie zeker?

                              Comment


                                vorig kwam et om ruim 260-270 uit probeer dit jaar onder de 200 te blijven. Vind een s3 in zo dag de lucht in wel de max.

                                Comment

                                Working...
                                X