Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nee Poolse gebruiksaanwijzing op lege verpakkingen vaak met FP3 erop of de Cobra 6 verpakkingen slingeren eigenlijk het hele jaar door, door de stad. Het Siervuurwerk word hier eigenlijk jaarrond afgestoken omdat de politie toch nooit komt opdagen wat resulteert in een grote hoeveelheid klagende buurtbewoners. Helaas, gaat dit ook ten koste aan de mensen die wel goed met vuurwerk om gaan, Zowel legaal als Illegaal.

    Comment


      Hier lijkt het wel erger dan ooit. Veel grote knallers al en af en toe een dik blokje rond 24 uur

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

        Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?
        al cobra afgestoken
        Pyro Legaliseren Emotie Respecteren

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pyrozapp Bekijk bericht
          al cobra afgestoken
          Goed gedaan!
          Zonder respect geen vuurwerk.

          Comment


            Afgelopen zondag en maandag was het redelijk druk qua vuurwerk in Gouda. Maar gisteren en vandaag is t behoorlijk stil. Hoor wel knallen, zelfs al om half 8 id ochtend, maar dat is van bouw-werkzaamheden.
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              Nog weinig hier, hoor weinig maar je ruikt wel steeds vaker op straat de vuurwerkdampen.
              Vind het aan de ene kant jammer want dat geknal geeft sfeer, aan de andere kant ben ik er blij mee anders word t geklaag alleen maar erger.

              Comment


                Moet zeggen dat ik het hier in omgeving verdacht stil vind. Eigenlijk puur in het weekend hoor ik wel eens een flinke dreun buiten, waarschijnlijk omdat ze dan een bakje ophebben en minder rekening houden met alles eromheen.

                Comment


                  Elke avond in de verte wel een knal,

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrozapp Bekijk bericht
                    al cobra afgestoken
                    Grote jongen!
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Ik weet niet wat het is maar sinds vorige week gaat het hier echt wel los.
                      Zojuist dikke flitsen en daarna dreunen echt niet normaal meer, de ramen trilde. Het is nog niet eens december... Als dat vuurwerk verbod er gaat komen dan verbaast me dat helemaal niks. Snap goed dat mensen hier gek van worden. Komop zeg doe ff normaal en hou je in.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        Ik heb de afgelopen 20 minuten een aantal cakes gehoord. Ik ben meteen naar buiten gegaan om te kijken. Ze waren heel mooi
                        Gelukkig 2024!

                        Comment


                          Jammer genoeg steeds meer gedurende de dag en steeds harder.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                            Jammer genoeg steeds meer gedurende de dag en steeds harder.
                            Hoezo "jammer genoeg"?
                            Gelukkig 2024!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                              Hoezo "jammer genoeg"?
                              Omdat deze acties leiden naar een algeheel vuurwerkverbod.

                              Comment


                                Op een vuurwerkforum zeggen dat t jammer is dat je vuurwerk hoort.
                                Of iemand een 'grote jongen' noemen omdat die al wat afsteekt.
                                Ik kan het nog steeds niet begrijpen...

                                Comment

                                Working...
                                X