Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Weinig tot niks gehoord de afgelopen weken, kon me herinneren dat dat vorig jaar toch echt anders was hier.
    PatsBoemLuchtDicht

    Comment


      #62
      Sinds het WK afgelopen is bijna niks meer gehoord tot nu toe. Hier begint het meestal rond November.
      They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

      Comment


        #63
        Gister avond de eerste knallen zoals c6 gehoord
        -FireworksHolland-

        Comment


          #64
          Net zag ik boven het centrum nog wat vuurwerk.
          Laatst aangepast door RickGAE; 19 October 2014, 00:03.

          Comment


            #65
            ik moet wel zeggen dat het hier over het algemeen vrij stil is op knal gebied .
            zijn er meer mensen die daar over mee kunnen praten of woon ik in een brave stad
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #66
              Gelukkig is het hier ook stil.
              Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

              Comment


                #67
                hier is het niet stil hoor om de minuut een knal of 2 is wel mooi om te horen maar niet mooi dat ze het nu doen want zo verpesten ze het wel voor ons

                Comment


                  #68
                  Ik heb echt geen idee wat ze hier afsteken. Lijkt harder dan een C6. Hond schrikt er van en die is behoorlijk goed getraind. Daarnaast schieten ze verder op af en toe salute shells.

                  Comment


                    #69
                    Hoor bijna nooit wat en dat houden ze maar zo ook. En anders horen ze vaak wel iemand die roept. Hey idioten verneuk het verd.mme niet voor de rest van NL. o.a :P

                    Comment


                      #70
                      zo zie je maar weer per plaats verschild het dus met overlast .
                      erg jammer want al die verschillen worden weer aan het eind op 1 hoop gegooid .
                      conclusie handhaven handhaven en nog een handhaven en de burgermeesters die niet kunnen handhaven grijpen dan ook gelijk naar middelen als beperkingen in eventuele tijden .
                      erg makkelijk hoor .
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #71
                        'T is nog rustig

                        Comment


                          #72
                          Hier valt t nog mee maar gister avond ging er nog wel een 3/4inch bak de lucht in wel gaaf om te zien maar ik vind t jammer dat ze t doen ze maken t kapot voor n ander.

                          Comment


                            #73
                            Aan de andere kant maken ze het inderdaad kapot, aan de andere kant, die zware knallen en merendeel van de blokken wat nu de lucht in gaat betreft allemaal illegaal vuurwerk. Of je het consumentenvuurwerk uit nederland nu wel of niet verbied dat illegale spul blijft toch wel de lucht in gaan gedurende de laatste maanden van het jaar. Daar slaan ze spijker dus volledig mee mis in den haag.....
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #74
                              Lekker rustig hier. Geen knal te horen. Begint meestal pas tegen december. Houden zo.
                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                #75
                                Dat gemier altijd over vuurwerk overlast.. woon in assen, hier wordt het hele jaar geknald door het leger wat je overal hoort, het circuit hoor je elk weekend.. daar hoor je amper iemand over (dat schieten gaat niet met een pistooltje), en dan loopt men weer te zeiken en te mieren als der vuurwerk afgestoken wordt. Ik weet het wel het mag niet!! Maar men heeft de oren alleen maar gespitst op vuurwerk zodat ze weer wat hebben om te zeiken. Sorry moest het effe kwijt.
                                Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                                Comment

                                Working...
                                X