Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer komen bij jou de folders weer binnen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer komen bij jou de folders weer binnen ?

    Wanneer komen bij jullie de folders weer binnen ?

    Leer je ze uit je hoofd, of bestel je alleen online ?

    Ik zou eigenlijk niet weten wanneer de folders meestal komen, ik gok de eerste en tweede week van December.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Verleden jaar was het interessant te noemen. Geen een folder tot de week net voor kerst. Ging me al zorgen maken. Maar toen ze er eenmaal kwamen, kwamen ze wel met velen tegelijkertijd. Daarbij helpt t ook dat ik na de winkels zelf toe gaat voor de folders. En t meest bizarre is nog wel dat vuurwerkfolders ook geleverd worden bij mijn oma, wat dus een ouderen-flat is. Dus zo spaar je ze langzaam op. Maar de jaren daarvoor was t toch leuker. 5 december al me hele collectie compleet.

    Nadat ze binnen zijn gekomen is t eerste wat ik doe een excel balans maken en de hele prijslijst van de folder erin knallen. Kost veel werk, maar is hartstikke leuk om te doen. Ben verslaafd aan Excel en Vuurwerk dus xD.

    En ja, bestellen doe ik laatste jaren toch meestal online.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      rond +- 10 december denk ik. meestal net na sinterklaas. ooms en tantes opa's en oma's bewaren ook allemaal de folders dus daar lekker in rond kijken
      Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

      Comment


        #4
        Na Sinterklaas komen de eerste (bij mij) binnen. Leuk om door te bladeren, maar de laatste jaren ben ik toch om en wordt er via internet besteld.

        Comment


          #5
          Hier meestal rond eind november / begin december.. maar voor Sinterklaas heb ik meestal al 4a5 folder in huis

          Comment


            #6
            Ik had hem vorig jaar erg vroeg in huis. Ik verwacht hem 1 week voor Sinterklaas en Zwarte Piet
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #7
              Heb er deze week al een stuk of 6 door de brievenbus gehad, dus het was weer lekker leesvoer
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Ik heb er nu ook al 6 liggen blijft leuk die vuurwerk folders

                Comment


                  #9
                  Nooit! Heb zo'n NEEEEEEENEEEEE sticker Normaal fiets ik wel alle winkels af om folders te halen maar dit jaar helemaal geen behoefte aan. Ik lees het wel op internet en verder vind ik papier wel zo'n ouderwetse boomverspilling...hoog tijd dat met reclamefolders, brieven en kranten gekapt wordt.

                  Comment


                    #10
                    teller staat op 7, zal wel zo blijven denk ik.

                    Comment


                      #11
                      Ik heb alweer een hele aardige stapel te pakken gekregen. Vanuit heel het land. Ik kijk en vergelijk en zoek filmpjes op. Ik kijk op de winkelsites en webshops. Ik ontdek ook altijd weer nieuwe producten in folders die ik dan opzoek bv hier. Ik zal binnenkort ff een fotootje maken van de totale vangst tot nu toe.
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #12
                        Hier nog 0...

                        Comment


                          #13
                          hier 2 ..

                          Comment


                            #14
                            teller staat hier op 5, zal het wel bij blijven denk ik
                            Youtube: Fuse & Cues

                            Comment


                              #15
                              Heb nu zo'n 6 a 7 folders. Nee nee op de brievenbus dus heb ze zelf gehaald. Wel dubbele want mijn ouders hebben geen nee nee op de brievenbus. Die gaan bij t stapeltje om tussendoor nog eens te lezen. Alle online besteld.

                              Comment

                              Working...
                              X