Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 / 2 januari - de days after, het hoe voel jij je topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Stukken beter dan voorgaande jaren. Lekker rustig aan gedaan, verhoudingsgewijs lang uit kunnen slapen, relaxt gewerkt en de dag erna aan het studeren geweest. Ik heb genoten van de rust na enkele hectische dagen. En ik ben fitter dan voorgaande jaren, dat scheelt geweldig. Wel jammer vind ik het dat het kort dag is. Ik kijk uit naar de lente en de langere dagen. Maar eerste maandje flink vriezen in verband met muggenpopulatie

    Comment


      #32
      Het voelt op dit moment zo leeg.. maar dat zal maandag wel weer over zijn als school weer begint.
      gelukkig heb ik nog genoeg andere hobby's om het jaar mee door te komen haha.

      Comment


        #33
        Heerlijke oud en nieuw gehad. De hele dag buiten gestaan, ook in de vooravond in de regen met een maat van me. Voor het eerst in de avond geen familie over de vloer vanwege privéredenen, dus alleen met m'n ouders thuis. Mijn geluk is dat ik precies voor een kruising van straten woon, veel mensen hebben meegenoten en veel complimenten gehad. De volgende dag lekker geveegd en zakken voor een €1 per stuk ingeleverd . In tegenstelling tot veel anderen heb ik juist totaal geen gevoel van leegte, maar heb ik meer zoiets van het is klaar, dag december, alle feestversieringen en zooi de deur uit en op naar een mooi schaatsseizoen!
        conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

        Comment


          #34
          Heb nog steeds het ''dip gevoel'' Toch raar op mijn 22e.
          Maarja , binnenkort komen er weer leuke tripjes aan en niet te vergeten het WK

          Comment


            #35
            Pff, mis het toch wel hoor. Heb zo af en toe echt van die dipjes als ik weer terug denk aan al die herinneringen. Het was een geweldige dag

            Comment


              #36
              Jammer van al dat ***** weer waardoor je je tijd niet goed kan benutten en jammer van al die anti-vw azijnpissers die je het leven zuurmaken op 31 december van 10:00 tot 02:00 terwijl je dan legaal mag afsteken.

              Achteraf heb ik altijd het gevoel dat ik mijn tijd niet goed genoeg heb weten te besteden en dat ik de effecten niet goed genoeg tot mij heb opgenomen en dat het te snel voorbij was en je weer een jaar mag wachten.

              Comment


                #37
                Ik heb dit jaar toch wel een erge dip. had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik realiseer me weer hoeveel geld ik wel niet heb weggestookt.. En aangezien ik dit jaar op vakantie wil met de vrienden heb ik zon dubbel gevoel, die vakantie heb ik nu weggeschoten. Je leeft er zo lang naar toe, je bent er dagen druk mee en de dag vliegt voorbij. Ook heb ik altijd het idee dat ik de dag niet goed heb benut, en dat ik voor mijn bedrag te weinig vuurwerk had. Tsja, nu maar weer toeleven naar 31-12-14..
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Mijn dip is ook nog wel redelijk aanwezig, ik zit alweer plannen te bedenken hoe ik het volgend jaar wil,gaan doen (ben je dan ziek of niet). Dat ik veel geld de lucht in het gestookt, is zo, maar het is een dag per jaar.

                  Nog 359 dagen morgen maar weer eens beginnen aan mijn chinese kalender af te vinken, het ziet er niet uit, maar daar blijft de stoft goe op zitten
                  Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                  Comment


                    #39
                    mijn dip is verdwenen omdat ik nu weer aan het vissen ben op snoek maar soms zie ik nog wat rotjes liggen die af zijn gegaan en thunderkings en duitse vuurpijlen en dan denk ik bij me eigen was een geslaagde oudjaarsdag

                    Comment


                      #40
                      Morgen weer aan het werk, dan is dat gevoel zo weer weg.
                      Ik heb er werkelijk geen ruk zin in.

                      Comment


                        #41
                        voelde me op 1 januari verrassend goed eigenlijk. Misschien ook omdat ik nu iets rustiger aan deed en het weer een heel stuk beter was. Ook zal het waarschijnlijk een beetje maken hebben met de leeftijd
                        ook bekend op avp met de zelfde naam

                        Comment


                          #42
                          Voel mij toch altijd wel een beetje depri, het is weer over, we moeten weer wachten. Met name omdat het echt show seizoen ook weer ten einde is gelopen, nu is het drie maanden doorbikkelen zonder een show te kijken.

                          Comment


                            #43
                            Ik voel me altijd goed. Ik ga me direct op de shows voorbereiden die dit jaar komen gaan. Binnenland buitenland etc. En carnaval komt er weer aan, dus dat word ook weer feest.Mooie dingen dit jaar. Olympische winterspelen,WK voetbal. Altijd reden om wat vuurwerk de lucht in te jassen.Ik ben niet roomser dan de paus.
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #44
                              Voel me nog steeds leeg joh. ALles weer voorbij.. :( vandaag laatste dag geweest van AVP een forum waar ik al jaren kom. Dus beetje dipje, maar denk dat het goed gaat komen op VWC. Groot voordeel is dat het gehele jaar te bereiken is
                              Old AVP-Freak.

                              Comment

                              Working...
                              X