Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 29-30 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nachtbrakerstopic 29-30 december.

    Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00, pas dan is het avond.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Kom maar dames en heren, let's rock and roll
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      hier in de wijk werd net een pot afgestoken. echt was nog niet afgelopen of ik zag politie rijden. Volgens mij zijn ze redelijk actief hier in controleren, maar volgens mij kunnen ze er ook bijna niets tegen doen.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #4
        Heb vorige nacht nauwelijks geslapen en ben dus doodop. Ik denk en ik hoop ook dat dit een betere nacht word. Want slaap heb je hard nodig voor oud en nieuw!

        Comment


          #5
          vandaag even het nodige vuurwerk getest. een bigfive pot en een pot van total event. beide van burn it. wat een heerlijke potten. lekkere burst mooie volle boeketten. pfff nog 2 dagen dan mogen we los

          Comment


            #6
            Ik slaap al 3 nachten als een roos, heerlijk zeg al moet ik toegeven dat ik me niet 100% voel.
            Onderdrukt de kriebels ook wel, maar t begint nou wel op te borrelen mede doordat ik bijna niks afsteek en ik hier het ene naar het andere hoor knallen !

            Comment


              #7
              Ik moet nou echt even weg achter de vwforums, uit m'n vwkamer, en het vw moet nu even uit m'n hoofd. Dus computer uit, en nog even bankhangen voor het slapengaan. Dan moet dat wel lukken, morgen weer een drukke dag qua voorbereidingen duzzzzzzz goeie nacht allen! Als het niet lukt, meld ik me wel weer

              Comment


                #8
                Ik moet het doen met filmpjes :/
                Vuurwerkcrew.nl .... de beste info vind je hier!!!

                Comment


                  #9
                  Morgenochtend bestelling 4 ophalen opnieuw bij de Rijswijkse vuurwerkhal.

                  Comment


                    #10
                    Pff word compleet gek hier.
                    Overal hoor/zie ik vuurwerk.
                    Verschillende cakes gezien.
                    Heerlijk om in een jonge wijk te wonen.
                    Soms verbaas ik mezelf er over, de verschillen tussen dorpen en steden rondom oud en nieuw.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                      Pff word compleet gek hier.
                      Overal hoor/zie ik vuurwerk.
                      Verschillende cakes gezien.
                      Heerlijk om in een jonge wijk te wonen.
                      Soms verbaas ik mezelf er over, de verschillen tussen dorpen en steden rondom oud en nieuw.
                      Idd hier is het ook niet normaal meer, lijkt zelfs al oud en nieuw.
                      continu staan kinderen van rond de 10 jaar hier cat 1 vuurwerk af te steken en af en toe een thunderking haha
                      ben er zelf ook uiteindelijk maar bij gaan staan. dat zag er wel fout uit maarja de hele dag toekijken hoe andere vuurwerk af steken lukt me ook niet

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                        Idd hier is het ook niet normaal meer, lijkt zelfs al oud en nieuw.
                        continu staan kinderen van rond de 10 jaar hier cat 1 vuurwerk af te steken en af en toe een thunderking haha
                        ben er zelf ook uiteindelijk maar bij gaan staan. dat zag er wel fout uit maarja de hele dag toekijken hoe andere vuurwerk af steken lukt me ook niet
                        whahaha "ben er zelf ook uiteindelijk maar bij gaan staan." fucking epic LoL <3

                        Comment


                          #13
                          Ze steken hier de hele dag al vuurwerk af, politie rijd de hele dag al rond dus kon het niet maken niks af te steken. Dus nog maar wat CAT-1 "vuurwerk" de kast uit getrokken. Lekker wondertollen lopen afsteken. Voor de rest kan ik niet meer wachten tot dinsdag

                          Comment


                            #14
                            Ik speel alleen maar fifa, wordt anders helemaal gek. Hier is erg rustig qua vuurwerk, dat scheelt wel weer.
                            Neem het ervan!

                            Comment


                              #15
                              Hier gaat het ook al aardig los, kriebels komen eraan!
                              Not for once, but for ever!

                              Comment

                              Working...
                              X