Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne Feestdagen namens VWC!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    IEDEREEN VAN VWc EN ALLE lEDEN VAN Vwc wil ik een super gezellige kerst wensen en alvast een fantastisch, gezond en vooral een goed 2014!!
    Laatst aangepast door ylke; 22 December 2013, 08:28.

    Comment


      #17
      Fijne feestdagen iedereen en alvast een goed 2014

      Comment


        #18
        Iedereen ontzettend fijne feestdagen toegewenst en een gezond 2014.

        Ik wil hierbij ook direct alle leden ontzettend bedanken voor de bijdrage aan VWC, want zonder jullie is er geen VWC.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Iedereen hele fijne feestdagen en een geweldig 2014 toegewenst! Allen bedankt voor de input, bijdragen en samenhorigheid. Dat we met z'n allen in goede gezondheid VWC naar een nog hoger niveau mogen brengen.

          Comment


            #20
            Hele fijne feestdagen gewenst allen. Ook degenen die nog moeten werken wens ik goede arbeidsdagen toe, pittig zat de komende twee weken!
            En degenen die op school zitten wens ik fijne vakantie toe. De studenten daarnaast succes met eventueel leren en voorbereiden op tentamens.

            Comment


              #21
              Iedereen alvast fijne feestdagen en een geweldig en gezond 2014 toegewenst! Geniet er van

              Comment


                #22
                Ik wil ook allen bijzonder fijne feestdagen wensen. Daarnaast wil ik de crewmembers bedanken voor hun tijd en energie die ze in de site hebben gestoken. Hierdoor kunnen we met ze allen genieten van het geweldige medium wat WVC is.

                Comment


                  #23
                  Aan allen op dit forum fijne feestdagen toegewenst. Geniet van de kerst, is toch altijd een mooie tijd. Eet niet teveel zodat je nog kunt bukken om het vuurwerk af te steken! Verder een gezond en mooi 2014 toegewenst!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Ook vanuit Ede wens ik jullie alvast een hele fijne kerst toe en een voorspoedig en knallend uiteinde!

                    En laat de vingertjes er aanzitten en zet je vuurwerkbril op ;)

                    Comment


                      #25
                      ik wens iedereen van deze site een fijn kerst feest en een knallend nieuwjaar

                      groetjes nijmeegse-pyro123

                      Comment


                        #26
                        Ook jullie allemaal prettige kerstdagen! Lekker genieten want voor je het weet staan we alweer met de bestelbonnetjes aan de balie om de spulletjes op te halen! Ik kan niet meer wachten! Iedereen veel plezier de komende tijd! Geniet ervan!

                        Comment


                          #27
                          ik wens ook iedereen goeie feestdagen en een knallend oud en nieuw, het schiet nu wel echt op

                          Comment


                            #28
                            Fijne feestdagen allemaal! Even genieten en dan mogen we al bijna los.

                            Comment


                              #29
                              Een hele fijne kerstdagen gewenst.
                              Nog even en de dag waar we het hele jaar naar uitkijken is er dan.
                              Een knallende jaarwisseling gewenst.

                              Comment


                                #30
                                Ook namens mijn de gehele vwc crew en alle leden,fijne feestdagen en een gelukkig 2014.

                                Comment

                                Working...
                                X