Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne Feestdagen namens VWC!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fijne Feestdagen namens VWC!

    Over een week beginnen de verkoopdagen alweer en met een aantal dagen vieren we Kerst!
    Wij willen jullie natuurlijk nog heel veel plezier wensen, de mooiste tijdens zijn aangebroken!
    Wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen en een fantastisch, mooi, gezond en knallend 2014!!!



    #2
    Hartstikke bedankt, en namens mij hetzelfde voor de crew en alle leden!! Geniet ervan en koester de mooie momenten die de meeste zullen beleven!

    Comment


      #3
      Fijne feestdagen allemaal en rustig aan met vuurwerk hea.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Iedereen fijne feestdagen, en geniet van je vuurwerk!!

        Comment


          #5
          Namens mij hetzelfde voor de gehele VWC crew en alle leden!

          Fijne feestdagen en een gezond 2014!
          Aftellen naar .....

          Comment


            #6
            Vanuit deze kant wens ik ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2014. Was weer een top jaar. Leuke mensen ontmoet van vwc. Ga zo door.

            Comment


              #7
              Ook wil ik aan iedereen van de crew en uiteraard alle leden fijne kerstdagen toewensen en een knallend en gezond 2014. En geniet van al het vuurwerk op een veilige manier. Want daar draait het omen heel veel plezier toegewenst de komende tijd...

              Comment


                #8
                Wil de leden van VWC en hun aanhang ook hele fijne kerstdagen toewensen en bovendien geniet van de dagen dat je, met je geliefden samen bent.

                Tevens een goed 2014 gewenst en dat we met z'n allen VWC naar een hoger platform kunnen brengen. Jullie inzet en posten was super en ook leuk om te zien, bedankt daarvoor ieder.

                Een fijn, goed en vooral veilig uiteinde gewenst.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #9
                  Vanuit Zeist, Wens ik iedereen fijne feestdagen en natuurlijk een zeer spetterend uiteinde toe.
                  En gaan we er volgend jaar weer een top jaar van maken.
                  En eh,voorzichtig met vuurwerk he jongens.

                  Laatst aangepast door Happiness; 22 December 2013, 17:09.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #10
                    Ik wens ook iedereen van VWC hele fijne dagen en een ontzettend leuk oud en nieuw.En natuurlijk een gezond 2014.
                    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                    Comment


                      #11
                      Voor iedereen! Fijne feestdagen, bedwing de zenuwen en maak er een mooie dag van de 31e!
                      Hoe dan ook gaat dit voor mij zeker goed komen.
                      Heb er zin
                      075 zaantjee

                      Comment


                        #12
                        vanuit het wanroijse dorp wensen wij ook iedereen een fijne kerst. en natuurlijk een knallend 2014

                        Comment


                          #13
                          Bij deze wens ik iedereen fijne feestdagen en alvast een mooi 2014 !!

                          Comment


                            #14
                            fijne feestdagen!
                            Youtube: Fuse & Cues

                            Comment


                              #15
                              Fijne feestdagen en een mooi en gelukkig 2014 voor iedereen!

                              Comment

                              Working...
                              X