Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer tuig jij je kerstboom op?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer tuig jij je kerstboom op?

    Wanneer tuig jij de kerstboom op?

    Is het een kunst of een echte boom? Welke kleur heeft dit jaar jou versierde boom en welke had hij in het vorig jaar?

    En wat doe jij nog meer aan versieringen in en rondom het huis .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    als die heisa om zwarte piet is afgetuigd

    Ik ga in november altijd kerstspullen halen,
    en dan einde november begin december ga ik het opzetten,
    lekker extra sfeer verhogend tijdens de koude donkere dagen is altijd gezellig!

    denk dat ik dit jaar een kerststal miniatuur gaat kopen,
    die vind ik zo mooi, en natuurlijk wat vuurwerk dummy's onder de boom.
    Laatst aangepast door ajaxciedjuhh; 27 October 2013, 22:40. Reden: iedee
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      #3
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	mobiel 100 096.jpg
Vertoningen:1
Grootte:112,5 KB
ID:	1545946dat gaat vrijdag 6 dec worden vorig jaar mijn eerst kerst boom in me eige huis geplaast goud en rood dat word dit jaar weer met 3x led lampjes van 180 stuks en ik heb nu ook de rand van me dak met 24 meter led licht slang versiert ik ga daar echt niet mee wachten tot het sneeuwt ha ha ( helemaal door tot achter )

      Comment


        #4
        Begin december!|
        Kunstboom met zilver en rood. Vorig jaar had ik een mini boompje met vanalles en nog wat. Dit jaar ga ik het beter doen!

        Comment


          #5
          6 dec gaat alles weer over in de kerstsfeer.
          Kunstboom van 2mtr met rood en zilveren accenten en koude led verlichting.
          Slingers door het hele huis.
          Voorraam versiert met luxe kerst gadgets.
          Aan de voordeur een zelf gemaakte kerstkrans Amerikaanse stijl.
          En 4 tot 6 bomen op het terras met koud wit en blauwe led verlichting.

          Ven mij mag het weer komen.
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #6
            Wij hebben elk jaar een echte boom van rond de 2.50 meter en we halen en versieren hem in het eerste weekend van december. In de boom komen altijd 10 bonte glitter slingers in een spiraal van beneden naar boven en verder heel veel kerstballen.

            Comment


              #7
              Zondag 1 December komt de boom in huis te staan. En als antwoord alvast wanneer gaat de boom eruit. Altijd 2de kerstdag.

              Comment


                #8
                Geen kerstboom bij mij dit jaar, ben in december weinig thuis.

                Comment


                  #9
                  1 december word me huis weer versierd. Kerstbomen alles erop en eraan. 2e week januari haal ik alles weer weg.

                  Comment


                    #10
                    Kuntsboom met gouden mandjes erin gaat 6 danwel 7 december weer de woonkamer in. hoofdkleur is goud, echter de versiering van de kids neemt meer en meer inbeslag...dus zal wat bonter worden met de jaren
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      De dag na Sinterklaas gaat bij ons de kerstboom er normaliter komen.
                      Echter, de laatste jaren zijn wij meer en meer en eerder in kerstsferen, dus ik sluit begin december al niet uit.

                      Bij ons komen er geen nepbomen in, alleen een echte boom, waarschijnlijk een Nordmann Spar als we die voor een leuke prijs kunnen vinden.

                      Omdat onze woonkamer redelijk hoog is, willen we een boom van 2.50-2.70meter hoog.

                      De kleuren zullen met name goud en zilver zijn met warme ledverlichting erin.

                      Ook zet ik onder de boom een treintje en diverse verlichte huisjes neer.
                      Het kan mij eigenlijk niet kitsch genoeg zijn, heerlijk!

                      Wel gaat onze voorkeur uit naar plastic kerstballen overigens, want we hebben 1 poes en 1 kater en die vinden zo'n boom met al die kleurtjes erg interessant en als er iets beweegt, dan moet daar even een pootje tegenaan en als het dan nog beweegt, dan moet het uit de boom :P

                      Comment


                        #12
                        Bij mij staat de boom er meestal een week voor kerst.
                        Een echte boom met rood goud en zilver meestal.
                        Verder hang ik in de tuin meestal begin december een boel lampjes op.
                        Geen poespas, gewoon doffe donkere kerstlampjes. Geeft een mooi effect.
                        De boom gaat meestal rond driekoningen weer weg. Soms al eerder, ligt er maar aan waar we zin in hebben.

                        Comment


                          #13
                          Hier komt alleen maar een échte kerstboom binnen. En die wordt opgetuigd op 6 december!
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            #14
                            Bij mij dit jaar voor het eerst twee echte bomen (een buiten en een binnen)en deze zullen op 6 december worden opgetuigd om vervolgens 1 januari in vlammen op te gaan. Heerlijk die tradities, heb er alleen dit jaar wel erg vroeg zin in.

                            Comment


                              #15
                              Als het mij ligt zou ik nu al een kerstboom neerzetten. Helaas heb ik een compromis moeten sluiten met mijn ouders. Het kerstdorp staat al, alleen mag de boom pas na sinterklaas.

                              Comment

                              Working...
                              X