Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky radio The Christmas station

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    tja wat kan de radio er aan doen dat de nieuwe nummers bagger zijn. Het is niet hun schuld dat ze tig jaren terug betere muziekt maakte :P en bahh die sinterklaas gedoe heb ik nooit niks gevonden.

    Comment


      #32
      Dat is het ook wel. Wij (als je ouder dan 20 bent) kennen kerstavond nog zonder electronica, dat was pas sfeer! De liedjes die toen gedraaid werden hebben een flinke lading nostalgie (en dus emotie), Justin Bieber heeft dat niet.

      En nu ga ik verder met het opeten van mijn amandelstaaf! ;-)

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
        tja wat kan de radio er aan doen dat de nieuwe nummers bagger zijn. Het is niet hun schuld dat ze tig jaren terug betere muziekt maakte :P en bahh die sinterklaas gedoe heb ik nooit niks gevonden.
        Is nooit niks niet altijd iets? ;-)

        Ik hoef nu nog ff geen kerst te horen, maar daar verandert volgende week wel wat aan. Dan kom ik echt in die sfeer. Wel ben ik afgelopen week naar tuinland geweest en daar hadden ze al een vet mooie kerstshow. En dan kom je ook wel in de stemming moet ik zeggen, maar eerst sinterklaas maar eens het land uit schoppen volgende week;-)
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #34
          Aah de Tuinland, daar wil ik dit weekend even gaan kijken om sfeer te proeven
          Af en toe gooi ik wat kerstmuziek aan, vind het toch wel iets sfeervols hebben!

          Comment


            #35
            Haha vanmorgen in de auto ook weer een kerstnummer gehoord. Heerlijk! Moeten ze volhouden, gewoon elke dag een uur lang kerstnummers draaien. Dan ben ik vaste klant!

            Comment


              #36
              Op de 'gewone' radio vind ik het heerlijk, maar om nou de hele dag Christmas Station aan te hebben staan... Nee bedankt.

              Comment


                #37
                ligt het aan mij of is sky nog niet the christmas station???

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                  ligt het aan mij of is sky nog niet the christmas station???
                  Vanaf 6 december is het de christmas station.

                  Comment


                    #39
                    Kersthits.nl is ook wel aardig, alleen veel herhaling...
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                      ligt het aan mij of is sky nog niet the christmas station???
                      Altijd op de radio te horen een dag na sinteklaas , gelukkig wel online die hier nu aan staat haha
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #41
                        Edit. Kersthits.nl blijkt ook weer online te zijn.

                        Comment


                          #42
                          Wat blijft dit lekker wakker worden zo. Koud, donker, bakkie koffie erbij, rustige muziek.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                            Wat blijft dit lekker wakker worden zo. Koud, donker, bakkie koffie erbij, rustige muziek.
                            Ja ik heb hem ook aan staan op de tv, echter vind ik de kerstnummers nog te weinig voorbij komen
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #44
                              Op radio en tv is het lamlendig ja. Gisteren een uur lang in de auto heen en terug en nul nummers voorbij horen komen.

                              Comment

                              Working...
                              X