Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe stookt jouw straat?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe stookt jouw straat?

    Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jou vuurwerk. Of word er in jou straat volle bak vuurwerk afgestoken? Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt? Vermeld het hier!

    Dit topic op aanraden van Dennis-pyro.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Mwa mijn buurt geniet eerder van mijn vuurwerk... ze stekken wel wat af meer een deels kleine dingen en af en toe een grote pot maar het mooiste komt toch wel van mijn vandaan..
    Elke jaar vragen ze als mijn zien lopen met vuurwerk dit jaar weer zoveel :P

    Comment


      #3
      Ik vier dit jaar voor het eerst.bij me vriendin in tilburg dus ik n erg benieuwd aan mij zal et niet.liggen.
      Mensen die in tilburg wonen en zich vervelen dit jaar zijn welkom.

      stuur me maar een pm.
      Laatst aangepast door maxxpower; 10 September 2013, 09:28. Reden: foutje
      Enjoy dont destroy i love fireworks

      Comment


        #4
        Hier verschild het per jaar een beetje. smiddags ben ik de enige. savonds is er er meesta nog iemand met een paar potten, na een minut of 10 ben ik meestal de enige die nog stookt en dan komt de hele buurt bij mij kijken.

        In onze straat is ook een huis met gehandicapten die ieder jaar naar mijn vuurwerk komen kijken.
        Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

        Comment


          #5
          Hier ik de enigste want die paar fontijntjes en wondertollen e.d vallen niet mee te tellen in de straat. Dooie boel hier in geldermalsen :P

          Comment


            #6
            Hier in de straat komen ze allemaal bij mijn vuurwerk kijken en vragen zelfs of ik weer een show ga doen elk jaar.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #7
              om 12 uur gaat iedereen hier zeker los
              maar over dag was het vorig jaar vrij rustig .
              tja om eerlijk te zijn verschilt het ieder jaar hier .
              maar over de lange linie door de jaren heen dat ik hier stook is het goed te vertoeven .
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Vorig jaar samen gaan wonen en oud en nieuw hier in de straat gevierd!
                Niemand stak wat af, ik was de enigste, en de achterbuurman kon niks waarderen,
                Aangetekende brief ontvangen de volgende dag, ook had meneer de wijk agent ingelicht.
                maar goed dat mocht de pret niet drukken, alleen dit jaar een beetje meer op safe spelen.
                Overigens vier ik het dit jaar weer bij me moeder, daar woont een leuke buurman die ook flink stookt, zink pijlen, 100k's en wat NL consumenten spul, ook de rest van de straat daar stookt wel lekker.
                Maar goed ik maak zelf waar ik ook kom altijd de primeur altijd leuk.
                075 zaantjee

                Comment


                  #9
                  Waar ik stook, zijn er in de straat zelf, hooguit 2 mensen die ook wat stoken.
                  Die rammen ff door met wat 500 grammers, maar daar is de rek na 10 minuten ook wel uit.

                  Uiteindelijk staan de meesten voor huis naar mij te kijken.

                  Wel wordt er iets verderop in de buurt wel behoorlijk wat gestookt.
                  Daar zie je ook al her en der wat profblokken als het donker begint te worden.

                  Wel lijkt het elk jaar minder te worden, tegenovergesteld aan de trend bij mij ;)

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                    Vorig jaar samen gaan wonen en oud en nieuw hier in de straat gevierd!
                    Niemand stak wat af, ik was de enigste, en de achterbuurman kon niks waarderen,
                    Aangetekende brief ontvangen de volgende dag, ook had meneer de wijk agent ingelicht.
                    maar goed dat mocht de pret niet drukken, alleen dit jaar een beetje meer op safe spelen.
                    Overigens vier ik het dit jaar weer bij me moeder, daar woont een leuke buurman die ook flink stookt, zink pijlen, 100k's en wat NL consumenten spul, ook de rest van de straat daar stookt wel lekker.
                    Maar goed ik maak zelf waar ik ook kom altijd de primeur altijd leuk.
                    ook belachelijk zeg .
                    als je je nou aan de tijden houd is het toch onzin dat die wijk pief voor je deur staat .
                    vast en zeker niks gewend of wonen er een boel bejaarden .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Wij zijn de enige in de straat haha we hebben 1 buurman en die is er volgensmij geeneens met het avond ritueel.
                      Gerwin

                      Comment


                        #12
                        Bij ons in de straat zijn het enkele cakes en dan ook maar echt enkele die de lucht in gaan en wat fonteintjes, zodra het echte mooie over is beginnen wij te stoken. Vorig jaar kwamen er veel mensen bij ons kijken dus hopelijk dit jaar weer!

                        Wat mij eigenlijk leuk lijkt is met de buurt een grasveld wat als stookplek word gebruikt, dus misschien kunnen we daar voor zorgen!

                        Heb nog nooit last gehad van mensen die zich irriteerde aan ons vuurwerk, woon ook in een vinex wijk dus allemaal jonge mensen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                          ook belachelijk zeg .
                          als je je nou aan de tijden houd is het toch onzin dat die wijk pief voor je deur staat .
                          vast en zeker niks gewend of wonen er een boel bejaarden .
                          De achterbuurman vond het net oorlog hoe ik stookte.
                          Ik gaf een show met vele cakes gelijktijdig geschoten, en dat kon hij niet waarderen.
                          Hij en zijn die dag zieke vrouw zaten in de gang in een hoekje verstopt vertelde hij.
                          Ook zijn hond was doodsbang.

                          Maar goed, zijn naaste buurjongetjes stoken elke dag rotjes overdag en daar hoor je hem niet over, ook nu al/nog, en dat het hele jaar door regelmatig.

                          de wijk agent is ook niet bij mij zelf geweest, maar de achter buurman heeft hem wel ingelicht,
                          075 zaantjee

                          Comment


                            #14
                            Tsja wat zal ik zeggen ik ben afgelopen oud en nieuw bij mijn zwager geweest die zelf ook altijd wat heeft maar meestal word reikhalzend uitgekeken wat ik weer bij me heb en elk uur van de avond gaat er heel wat de lucht in en om 12u is het daar wel volle bak knallen. Andere jaren ben ik overdag al sowieso bij mn broer de hele dag met de melkbus aan de gang en als t donker word stoken we de hele avond door met een groot vuur meestal en s avonds daar in de straat is het ook volle bak vuurwerk waar wij ook meestal wel de hoofdrol spelen dat klinkt stoer maar we vinden het zelf genieten...

                            Comment


                              #15
                              Hier ook zowat de enige in de straat met serieus vuurwerk. Laat de rest eerst altijd 10 minuten uitrazen voordat ik de schoten om mijn oren krijg omdat mensen spullen niet goed vast/neer zetten.
                              Het enige waar ze afgelopen jaar minder blij mee waren was het rode tapijt wat door de wind compleet de straat door ging en met gelijk de regen erop lekker een bende veroorzaakte en met 7 100k's heb je een behoorlijke bende.

                              Comment

                              Working...
                              X