Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstshows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik ga morgen naar de kerstshow van de Intratuin, ben benieuwd!!

    Comment


      #17
      De kerstshow van de intratuin in Ter Aar is al erg mooi. Overvecht in Montfoort is nog niet zo heel ver met hun kerstshow (maar ze verkopen wel cat. 1 grondbloemen en fakkels )
      Laatst aangepast door Vadha; 22 October 2013, 17:21.

      Comment


        #18
        Kreeg net een folder dat die van Overvecht in Montfoort 23 okt. van start gaat.

        ● alle vestigingen lees ik ●

        Comment


          #19
          Dan hebben ze wel aardig mogen doorwerken aangezien ze gisteren nog niet heel ver waren.

          Comment


            #20
            als ik bij zon show ga kijken is echt lekker dat sfeertje dat er hangt lijkt net alsof het al kerst is

            Comment


              #21
              Mijn filmpje van de driesprong 2013

              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Afgelopen vrijdag naar de Tuinwereld in Kerk Avezaath (Afslag Tiel-West en dan iets verder rijden dan de MC D.) geweest.
                Ze hebben een zeer mooie kerstshow.
                Veel leuk kerstspul op je kerstboom vol te hangen, maar kerstversiering en nep kerstbomen.
                Ook hebben ze van die huisjes, waar je een compleet dorp mee kan opbouwen.
                Neem gerust een kijkje, ik zal een keertje vragen of wat foto's mag nemen.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #23
                  Gisteren nog even naar de intratuin geweest met de kids en het was zeker weer goed opgebouwd daar en we hebben het dan ook naar onze zin gehad, zeker toen we aan het einde van de show kwamen want daar werd alles voor de vuurwerkverkoop al opgebouwd
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Als je nou naar een hele mooie kerstshow wil van de intratuin zou ik de auto pakken en naar Duiven rijden bij arnhem.
                    8000m2 kerstshow met zelfs een santa workshop nagemaakt.
                    Afdeling met de kersthuisjes is ook super mooi en heel erg groot opgezet.
                    Ben hier gister met mijn vriendin naartoe geweest.

                    Comment

                    Working...
                    X