Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk afhalen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk afhalen.

    De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiele verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer mag jij je vuurwerk ophalen?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Het liefst heb ik mijn vuurwerk natuurlijk zo snel mogelijk binnen

    Comment


      #3
      Zelf heb ik mijn vuurwerk het liefst binnen op 29 december. Zelfs als er daarvoor ook al een koop dag is. Simpelweg omdat ik graag een vaste dag heb. Een die zeg maar niet te ver van de dag der dagen is (anders wordt de verleiding te groot te vroeg te gaan stoken) maar ook niet een die te dichtbij is (omdat dan alles al op kan zijn, ik me te onzeker voel enzovoorts). Dus de 29ste is ideaal.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #4
        aangezien er dit jaar weer een zondag tussen zit op 28 december zo vroeg mogelijk
        Vuurwerk is een obsessie

        Comment


          #5
          Ik haal het vuurwerk altijd op de 1e verkoopdag op.
          Inmiddels heb ik al een 6 bestellingen gedaan, deze staan allemaal op de ochtend van de 28e op 1 na, die zal 's middags opgehaald moeten worden (kon ook niet anders ivm op en neer rijden )

          Comment


            #6
            Zo snel mogelijk natuurlijk, en dat is dit jaar opnieuw de 28e van December. Vind het wel lekker dat het een dag eerder is, kan niet vroeg genoeg zijn!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Zo snel mogelijk
              Haha, geweldig.
              Rotjes zijn toch wel echt prachtig hoor. de lucht die daar vanaf komt.... heerlijk!
              Die muffe verzopen krengen die voor geen kloot knallen, maar toch, het geeft een lekkere bende van oranje rotzooi met karton enn.... tja, ik hou gewoon van rotjes.

              En dan lekker die dozen uitpakken haha.
              Heerlijk.
              Want ook legaal vuurwerk is gewoon prachtig.
              Oke, het is duur en het knalt gewoon niet hard, maar het is en blijft gewoon vuurwerk
              http://www.youtube.com/channel/UCfYrcezwsm8GPfIsQtcCM8g/videos?view=0

              Comment


                #8
                zo snel mogelijk! alleen die zondag lijkt me niet zo leuk

                Comment


                  #9
                  Zo snel mogelijk, dit jaar gelijk naar haokan met joris en hopen dat ik op de terugweg nog in de auto pas (lol). Zodra ik thuis ben even uitrusten om vervolgens bij de andere winkels langs ga voor een praatje en bestelling afhalen.
                  ffffffffff

                  Comment


                    #10
                    Zo snel mogelijk dus de 28e

                    Comment


                      #11
                      de 28e zo vroeg mogelijk !!
                      Oud & Nieuw

                      Comment


                        #12
                        28e intratuin pijnacker om 20.00 en dan thuis op de foto met mijn soviet shooters verzameling.

                        Comment


                          #13
                          De 1e verkoopdag moet ik het ook altijd wel in huis hebben , heb het hele jaar geen vuurwerk in huis op een paar kanonslagen en babypijltjes na , dus dan wil je het ook wel snel hebben

                          Comment


                            #14
                            Dit jaar als het goed is 28 december om 00:00 onder het genot van een hapje en een drankje samen met nog een boel freaks
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              Ed Raket: 28 december tussen 14:00 en 15:00
                              Robin Hood: 28 december tussen 13:00 en 14:00
                              Vuurwerkwinkel Aeldoorn: 28 december tussen 15:00 en 16:000
                              Intratuin: 31 december tussen 16:00 en 18:00.

                              Comment

                              Working...
                              X