Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Kerstdagen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Kerstdagen.

    Over een paar weken is het alweer Kerst 2013! Heerlijk genieten van lekker eten samen met de je familie en vrienden, of misschien zelfs nog een bezoekje brengen aan de kerk. Het hoort er allemaal bij!

    Vertel ons hier welk gevoel jij van de kerst krijgt en wat je die dagen doet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Zo het is december dus dit topic mag ook weer open

    Wat doen jullie met de kerst?
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
      Zo het is december dus dit topic mag ook weer open

      Wat doen jullie met de kerst?
      Kerst vieren
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Werken ...

        Comment


          #5
          Sporten. Eten. Familiebezoek. Slapen.

          Comment


            #6
            1e kerstdag! heerlijk ontbijten samen met mijn vrouwtje, denk aan croissants uit de ove, kerst stol, gebakken eitje etc, en in de avond uit eten met de schoon familie bij de chinees,, ja ik vind het ook apart bij de chinees met kerst, maar goed, tis meestal wel lekker eten daar!

            2e kerstdag Brunchen met mijn eigen familie, bij mijn vader thuis! iedereen maakt wat dus dat word lekker smullen. en in de avond uurtjes gourmetten met mijn vriendin.

            Ook vind ik het heerlijk om op 2e kerstdag een lekkere wandeling te maken, als het weer het een beetje toelaat.

            En zo door de dag heen ben ik te vinden in de sportschool, en op me laptop om te vwc'en.
            075 zaantjee

            Comment


              #7
              Gezellig met familie eten en op vwc kijken natuurlijk

              Comment


                #8
                Ik moet ook weer werken met kerst, eerste kerstdag gelukkig wel vrij kunnen krijgen. Één van de drie dagen die ik in December vrij ben...

                Comment


                  #9
                  Dit jaar komt onze oma bij ons eten op 1e Kerstdag, ze blijft tevens ook logeren.

                  Verder eigenlijk weinig positiefs te melden voor dit jaar. Crisis heeft hard toegeslagen in ons gezin.

                  Maar goed, gelukkig zijn er altijd nog de films/muziek waar je na kan kijken/luisteren.
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                    1e kerstdag! heerlijk ontbijten samen met mijn vrouwtje, denk aan croissants uit de ove, kerst stol, gebakken eitje etc, en in de avond uit eten met de schoon familie bij de chinees,, ja ik vind het ook apart bij de chinees met kerst, maar goed, tis meestal wel lekker eten daar!

                    2e kerstdag Brunchen met mijn eigen familie, bij mijn vader thuis! iedereen maakt wat dus dat word lekker smullen. en in de avond uurtjes gourmetten met mijn vriendin.

                    Ook vind ik het heerlijk om op 2e kerstdag een lekkere wandeling te maken, als het weer het een beetje toelaat.

                    En zo door de dag heen ben ik te vinden in de sportschool, en op me laptop om te vwc'en.
                    Blijft de sportschool gewoon open met kerst? ;)

                    Comment


                      #11
                      Voor degenen die nog op zoek zijn naar een cadeau voor zichzelf

                      Comment


                        #12
                        Lekker luieren en afwachten tot dé dag van het jaar..

                        Comment


                          #13
                          Kerst draait bij mij om met familie te zijn en lekker te eten.

                          Comment


                            #14
                            Familie, familie, familie, familie, familie.
                            En lekker eten.
                            Ben wel benieuwd of er hier nog mensen zijn die kerst vanuit het Christendom gezien vieren?

                            Comment


                              #15
                              Mijn ouders komen hier eten maar heb nog steeds geen menu.

                              iemand een idee?
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment

                              Working...
                              X