Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Planning verkoopdagen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    31e heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vroeg op. Dan om 8 uur (na een half uur rijden) bij de winkel staan. Vuurwerk ophalen, naar de volgende winkel rijden, daar iets te vroeg zijn en hopen dat ze eerder open gaan. Half tien alles snel de auto in gooien, doorrijden naar huis en hopelijk toch rond half elf/elf uur echt beginnen!

    Comment


      #17
      De 28e kan ik de eerste bestelling ophalen tussen 12:00 en 12:30,
      Aansluitend door naar 2 andere winkels waar ik de andere bestellingen op haal.
      De 29e en 30e ben ik aan het werk.
      Misschien de 31e nog voor de gezelligheid langs wat winkels,
      En uiteraard alles klaar zetten en beetje afsteken.
      Na het eten zal rond 19:00 uur zijn tot uurtje of 22:30 klein siervuurwerk afsteken,
      En dan tot 00:00 ff opwarmen en dan los gaan!
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #18
        De 28e probeer ik nog bij een vuurwerkwinkel te werken en ik sta als inval dus hopelijk kan ik daar een dagje meedraaien.
        En de 28e ga ik eerst naar Vox Vuurwerk s'avonds.
        30e stappen we zo rond half 6 s'ochtends de auto in richting Valk vuurwerk.
        Dan hebben we het ongeveer om 7 uur thuis afgeleverd, pakken we de bus naar het station en gaan we naar Haokan om daar 2 bestellingen op te halen.
        De 30e nog met Aron afspreken om de halve kartonnen te wisselen.

        We zijn nu de hele show exact aan het uitstippelen en dan word het de 28e, 29e en 30e bezig met projecten bouwen.

        De 31e om 10:00 even los gaan met een 50K rol en nog wat dingen en dan met wat vrienden de dag doorkomen en wat stoken. In de vooravond wat kleine potjes afsteken, en dan om 00:00 uur eerst even kijken naar alles om me heen en dan gaat om kwart over 12 het project de lucht in en nog wat losse cakes

        Comment


          #19
          Werken werken werken stoken!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
            Werken werken werken stoken!
            Precies dit!

            Comment


              #21
              Hier zeker een planning hoor!

              Ten eerste 27 dec t/m 2 januari vrij genomen, aangezien niet alleen het vuurwerk moet opgehaald worden, maar ook alles klaar moet staan en tiptop doorgelont moet zijn.
              Maar goed, op 27 dec met red bull in de hand op naar Top Vuurwerk Rotterdam, want moet er om 00:00 zijn.
              Dan terug naar huis, waarschijnlijk de uitzending van Avp volgen met nog meer red bull.
              Om 8 uur in de ochtend naar Rowy Vuurwerk, alleen voor de new moon.
              Misschien dat ze nog wat leuks hebben, dan haal ik dat er nog los bij.... Big momma staat hoog op me lijstje.
              Daarna gelijk door naar Goedkopervuurwerk voor nog een bestelling.
              Dan eindelijk naar huis eten, laatste bestelling hier ophalen bij Andrevanwees, gelukkig maar 7 minuten rijden.
              Na een lange dag heb ik al me vuurwerk in huis, en kan ik rustig slapen.
              Zou je denken dan ben je klaar..... Nou dan begint het werk pas, kartonnen uitpakken, doorlonten,eeventueel sorteren ( Dat kan ik dus mooi de 29e en de 30e doen )
              En de dag zelf komen er wat familieleden en wordt het knallen tot in de late uurtjes.

              Dus in het kort:

              27/28 dec:

              00:00 Top Vuurwerk
              01:00 t/m 06:00 Avp show
              08:00 Rowy Vuurwerk
              10:00 Goedkopervuurwerk
              12:00 Andre Van Wees
              12:00 kapot en gebroken.

              29 dec:

              Uitpakken en Doorlonten

              30 dec:

              Collectie foto

              31 dec:

              Helemaal los



              Grz,

              Rikkert
              Laatst aangepast door RIK777; 13 December 2013, 14:24.

              Comment


                #22
                Zelf sta ik op 28 december om 00.00 in Pijnacker, moet ik wat ophalen bij een lokale dealer en heb ik een bestelling staan bij Mooij vuurwerk welke rond 1 uur opgehaald wordt.

                Misschien nog 1 klein ding halen bij een lokale dealer, welke ook op de 28ste opgehaald wordt natuurlijk.
                Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                Comment

                Working...
                X