Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serious Request

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ik heb 75 euro gedoneerd

    Comment


      #47
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20131220_045258.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,6 KB
ID:	1548101
      Deze foto is van vannacht.

      En nog een fototje van vanmiddag.
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20131220_165733.jpg
Vertoningen:1
Grootte:218,8 KB
ID:	1548102

      Comment


        #48
        Gisteren ook 20 euro gedoneerd voor een liedje, elk jaar het enige goede doel waar ik aam doneer omdat ze het op een goede manier onder de mensen brengen.

        Comment


          #49
          Het enigste doel waar ik nooit wat aan geef, sorry ik vind het tegenwoordig meer een mediahype dan een goede doelen actie.
          Daarbij vind ik het hoogst irritant dat ik deze crap de gehele dag op tv moet zien, en ja ik kan ook doorzappen.


          Niks tegen het steunen van goede doelen hoor, maar hun krijgen mijn munten niet.
          http://www.stefandrukker.nl

          Comment


            #50
            Waarom weer miljoenen naar het buitenland sturen?
            We hebben in nederland armoede genoeg, de voedselbanken kunnen de vraag niet meer aan omdat ze te kort aan voedsel hebben.
            Doneer hier het geld maar aan.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	960089_10202147500363474_345411882_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:87,5 KB
ID:	1548103

            Comment


              #51
              Omdat mensen dan een geforceerd goed gevoel hebben en ten aanzien van mensen in dit land toch hun 'hogere' status kunnen aanhouden.

              Stel ze zetten zich in voor mensen in dit land, dan komen er misschien gelijkere, eerlijkere omstandigheden. Dan willen ze toch niet, komt straks hun positie nog in gevaar!

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                Omdat mensen dan een geforceerd goed gevoel hebben en ten aanzien van mensen in dit land toch hun 'hogere' status kunnen aanhouden.

                Stel ze zetten zich in voor mensen in dit land, dan komen er misschien gelijkere, eerlijkere omstandigheden. Dan willen ze toch niet, komt straks hun positie nog in gevaar!

                Het Nederlandse Rode kruis heeft 35.000 vrijwilligers. Die zitten de hele dag met de armen over elkaar? Ook in Nederland zijn er minder bedeelden, en deze worden zeker niet vergeten.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door pjfireworkfreak Bekijk bericht
                  Het Nederlandse Rode kruis heeft 35.000 vrijwilligers. Die zitten de hele dag met de armen over elkaar? Ook in Nederland zijn er minder bedeelden, en deze worden zeker niet vergeten.
                  Leuk dat je dat zegt. Ik heb inderdaad fulltime vrijwilligersfuncties op HBO niveau voorbij zien komen. Reinste oplichting om geld naar het buitenland sturen, terwijl ze hier mensen verdomme fulltime gratis willen laten werken. Slavernij noem je dat!

                  En ja, mensen zullen heus niet vergeten worden. Dit is echter een principekwestie. Management vult de zakken, terwijl er Fte's weg worden bezuinigd en je dan gratis mag werken. Onder druk van de sociale diensten uiteraard...

                  Comment


                    #54
                    Ik begrijp die formulering niet helemaal, maar ik ben het met je eens dat er binnen veel grotere hulporganisaties zaken gebeuren die ik ook niet helemaal begrijp. Zoveel mensen, zoveel meningen.

                    Ik houd het erop dat het Rode Kruis veel goede dingen doet, die zonder alle donaties niet mogelijk waren geweest.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door pjfireworkfreak Bekijk bericht
                      Ik begrijp die formulering niet helemaal, maar ik ben het met je eens dat er binnen veel grotere hulporganisaties zaken gebeuren die ik ook niet helemaal begrijp. Zoveel mensen, zoveel meningen.

                      Ik houd het erop dat het Rode Kruis veel goede dingen doet, die zonder alle donaties niet mogelijk waren geweest.
                      Daar heb je zeker een punt in. Alleen vond ik het wel tijd dat er extra informatie beschikbaar zou komen, zodat mensen een situatie van andere invalshoek kunnen bekijken.

                      Comment


                        #56
                        Wellicht tijd voor een woordenboek, maar slavernij en vrijwilligerswerk in 1 zin is wellicht een wat wereldvreemde combinatie, denk je niet Jupilerfreak?

                        Comment


                          #57
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #58
                            dit kon ik dan wel waarderen

                            http://www.stefandrukker.nl

                            Comment


                              #59
                              Ik vind zowieso die bloedirritante radio ballen, met hun grote interresant doenerij uilenbrillen. Die bij elkaar 5 ton per jaar verdienen de helft van hun salaris maar in moeten leveren.

                              Excuses voor mijn taalgebruik, maar ik erger mij er gewoon aan als dr weer zo'n radiozender op het werk wordt opgezet.

                              Comment

                              Working...
                              X