Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hebben we er een beetje zin in

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ik heb er erg veel zin in maar maak me nu toch wel heel veel druk om het weer
    ik werd net ff wakker regent het nog van af gister avond al
    gister avond was het echt aan het stormen hier maar ja
    heb er nog steeds heel veel zin aan

    Comment


      #32
      Ik heb er erg veel zin in! Kan niet wachten!
      They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

      Comment


        #33
        Ik ken ook egt niet meer wachten ben blij als ik me vuurwerk ken ophalen

        Comment


          #34
          Ik heb er gemak slapeloos nachten van haha nee zo erg is het nog net niet maar de spanning word wel voelbaar ik moet gelukkig donderdag en vrijdag nog werken dat breekt de week en daarna is het los gaan.
          Enjoy dont destroy i love fireworks

          Comment


            #35
            Ik heb totaal nog niet het idee dat het bijna oudjaars dag is... Normaal gesproken ben ik tussen kerst en oud en nieuw ook vrij, helaas moet er dit jaar op donderdag en vrijdag nog gewerkt worden. Dus dat gevoel zal vrijdag middag wel komen opspelen hoop ik
            Stoken tot je er bij neervalt!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Killerbee Bekijk bericht
              Ik heb totaal nog niet het idee dat het bijna oudjaars dag is... Normaal gesproken ben ik tussen kerst en oud en nieuw ook vrij, helaas moet er dit jaar op donderdag en vrijdag nog gewerkt worden. Dus dat gevoel zal vrijdag middag wel komen opspelen hoop ik
              Ik heb het zelfde hierdoor heb ik ook totaal geen kerst gevoel... Zal ook wel een beetje met het weer te maken hebben, het lijkt wel herfts.
              merk dat er wat lichte kriebels zijn en droomde vannacht dat ik het 10 uur moment heb gemist en ik nog niet eens vuurwerk in huis had... ben bang dat de kruitstress en de kriebels extra laat en extra hard komen

              Comment


                #37
                Ik heb er erg veel zin in! Kan bijna niet meer wachten! Zo blij als ik vrijdag mijn vuurwerk binnen heb!
                1 + 1 = 3

                Comment


                  #38
                  huppa voor mij nog 2 nachtjes slapen aangezien ik al om 00.01 vuurwerk ophaal bij het eerste afhaal punt.
                  heb er zeker wel zin in, voor het eerst stoken met meerdere freaks.
                  toch zie ik ook wel op tegen de weers omstandigheden, maar gelukkig regent het nooit continue aan 1 stuk door.
                  t zal dus vast wel goed komen
                  075 zaantjee

                  Comment


                    #39
                    Begint nu een beetje te komen
                    Heb sinds jaren weer eens wat besteld in de Voorverkoop, kan het vrijdag afhalen.

                    Comment


                      #40
                      Om eerlijk te zijn echt 0,0 zin...
                      Dit jaar drie dagen werken in de vuurwerkwinkel in ieder geval (verkoopadviseur) en misschien dat ik nog een potje meeneem of zo.. that's about it, ik heb er gewoon geen geld voor dit jaar en fysiek kan ik het ook niet aan om de hele dag weer te gaan stoken. Helaas, volgend jaar beter...

                      Desalniettemin wens ik iedereen een fantastische dag toe.
                      [b]Niet actief[/b]

                      Comment


                        #41
                        Ik heb er zeker zin in nog de laatste kleine dingen bestellen en dan is het bijna zover stoken met 3 andere freaks we hebben er zin in
                        Vuurwerkbieb.nl

                        Comment


                          #42
                          Jazeker, echter zit ik behoorlijk in m'n maag met mogelijk slecht weer: Wind en regen, dodelijke combi, maar alles kan nog veranderen, en slechter kan toch bijna niet dus heb wel hoop dat het beter wordt. Dit haalt de zin er een klein beetje af. Maar als ik dan weer denk aan het ophalen, de bergen cakes etc, de sfeer in de winkels, de sfeer in de avonden, waarop er al enkele cakes gestookt worden op afstand, dan kan dat hele weer me niks schelen en krijg ik weer ouderwets veel zin in de laatste dagen van het jaar. Laat maar komen!

                          Comment


                            #43
                            keiveel zin in! Maar dat heb ik altijd zo met de kerst!Nog een paar daagjes!

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door weerzelhem Bekijk bericht
                              Jazeker, echter zit ik behoorlijk in m'n maag met mogelijk slecht weer: Wind en regen, dodelijke combi, maar alles kan nog veranderen, en slechter kan toch bijna niet dus heb wel hoop dat het beter wordt. Dit haalt de zin er een klein beetje af. Maar als ik dan weer denk aan het ophalen, de bergen cakes etc, de sfeer in de winkels, de sfeer in de avonden, waarop er al enkele cakes gestookt worden op afstand, dan kan dat hele weer me niks schelen en krijg ik weer ouderwets veel zin in de laatste dagen van het jaar. Laat maar komen!
                              So True! en laat je kerstsfeer niet bederven door het slecht voorspelde weer.

                              Comment


                                #45
                                Kriebels in de buik, halve nachten wakker liggen, hoort er bij he. We zijn er bijna!

                                Comment

                                Working...
                                X