Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar zie jij het meeste tegen op?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik stel me zo voor dat het buitenlands oorlogs journaal op rtl4 word onderbroken door galgroen links en zijn leugenaars om opnames van de eerste hulp tot in den treure te herhalen

    Comment


      Ben het volledig met je eens.
      Trouwens nog zoiets met die prof shows die hun graag willen, zorgen hun er ook voor dat ik 1. Veilig op de weg kan als iedereen tegelijk daar heen gaat? (meestal al met een paar borrels op) en twee: Als ik dan net als al mijn buren aanwezig ben bij die show, wie bewaakt er dan mijn huis en mijn bezittingen? Heeft groenslinks daar ook een antwoord op?
      En zo zijn er wel meer dingen, het aantal gewonden op oudjaarsdag valt ook reuze mee en valt daarbij meestal nog te verwijten aan de combinatie drank+vuurwerk.
      Als je dan ook eens zou tellen hoeveel artikelen er verkocht worden en dat vergelijkt met het aantal ''slachtoffers'' dan valt dit ook reuze mee.
      De decibelen wet is ook zoiets, ik meende laatst hier op het forum te lezen dat ze knal vuurwerk meten van twee meter afstand, terwijl op de verpakking van elke kanonslag staat dat je er 5 meter vanaf moet staan, met andere woorden zij die de regels opstellen weten ze zelf niet eens na te leven.
      Verbeter de wereld begin bij jezelf is iets wat mijn moeder altijd zei, gaat hier ook wel op geloof ik.
      Afijn wij als vuurwerkfreaks weten natuurlijk wel beter, ik zeg geen aandacht aan besteden dan gaat voor hun de lol er snel van af om ons te treiteren.

      Mvg,
      Crownking

      Comment


        Hahah zo'n verhaal als Crownking heb ik net ook hier geplaatst :P:
        Neem het ervan!

        Comment


          Ik heb een vriendin die het met GroenLinks eens is.

          Tja...
          Laatst aangepast door Summit; 27 December 2012, 11:01.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Summit Bekijk bericht
            Ik heb een vriendin die op GroenLinks stemde.

            Tja...
            Dumpen! Haha

            Comment


              Ik zie er tegen op dat er veel regen en te harde wind is maandag:( dat kan wel eens heel erg gaan worden!,,
              oii cheers.

              Comment


                *vet harde dreun terwijl ik dit type* Ik zou wel 'n stereoscopic camera op 'n hoog punt willen. Ook moeten pijlen zwaarder worden en met 'n salute eindigen. Beter voor het milieu en minder overlast voor omwonenden doordat er geen pijlen hulzen later opgevist worden. Triple salute vernietigt de pijl.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
                  Hahah zo'n verhaal als Crownking heb ik net ook hier geplaatst :P:
                  http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...127#post551127
                  Wil er dan gelijk aan toevoegen dat ik het volledig met je eens ben, heb zojuist je post gelezen.
                  Er mag inderdaad wel eens een tegenactie gestart worden vanuit het vuurwerk wereldje, zou toch mooi zijn als meerdere fora zouden kunnen samenwerken met bedrijven als Broekhoff/Zena en ga zo maar door.
                  Denk dat groenslinks dan niet meer weet waar ze het zoeken moeten, aangezien al hun standpunten omtrent vuurwerk nog gebroken worden door een zes jarig jochie.
                  Mischien een idee om dit jaar op onze collectie foto's een bordje met: ''Groenlinks HAHAHA!'' te plaatsen? Ik zal eens kijken wat ik zelf kan doen om een actie of iets dergelijks op poten te krijgen.
                  Ben deze ''Haat aan de vuurwerkliefhebber!!!!1111!!'' nu al jaren spuugzat!!!

                  Zo héhé nog even die woede eruit en nou weer gauw naar me bestellijstje kijken haha.
                  Prettige dag nog iedereen!

                  Comment


                    Ik zie ook tegen het weer op, veel regen en harde wind.
                    Maar ja, kan het niet tegenhouden dus we maken er wel wat van

                    Comment


                      Ik zie inderdaad wel (een beetje) op tegen het weer.

                      Maar voor de kunst-strook lijkt het voor alsnog mee te vallen
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment


                        erger me aan:
                        anti vuurwerk mensen
                        slopers
                        regen

                        Comment


                          Viel me mee dat m'n ouders afgelopen kerst negatiever waren over mijn klagende, over vreugdevuur politie bellende buurvrouw dan over eventuele nitraten die ik zou kunnen meenemen "misschien om haar maar niet meenemen maar anders steek je dat toch ergens anders in de buurt af" en die lui zijn begin 70 hè, haha

                          Comment


                            Het verwachte k*tweer. De hele dag regen lijkt me zwaar kl*ten.

                            Comment


                              Ik vind die buurtkoters ook ontiegelijk irritant. Op zich leuk dat ze vuurwerk mooi vinden hoor maar al daaaaaaagen dat ze bij me aanbellen met 'meneer, heeft u ook vuurwerk' "euh, ja" 'steek dan eens wat af' "euh, nee"... 'meneer, heeft u ook illegaal vuurwerk' 'meneer, kunt u ook aan nitraten komen?'. Echt; dat illegale vuurwerk heeft een mystificering ondergaan...en dit zijn dus koters van 10 jaar ofzo...

                              En morgen staan ze constant om mee heen te drentelen en gevaarlijk bovenop elk pijltje en rotje te kijken, en dan alsmaar 'oh, is dat een nitraat?', 'o, dikke lawinepijl!'(als ik een Cruise Rocket ofzo afsteek)... Ik ben blij dat ik al vroeg in de middag naar een rustiger plek in een ander dorp vertrek...zou het hier niet een hele dag uithouden, denk ik. "buuuuurman, buurman, buuuuuuuuuuuuuurman...BUURMAN!!"

                              Comment


                                Ik zie echt op tegen het weer, en dan met name de wind en de regen pfff
                                Vuurwerk is een passie!

                                Comment

                                Working...
                                X