Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af om 10:00 ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat steek jij als eerste af om 10:00 ?

    Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met de grote vraag: Welk vuurwerk steek jij af om 10.00 s'ochtends?

    Deel het hier met ons!
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Ligt eraan of ik werk kan vinden in een vuurwerkwinkel. Als ik dan ga werken niks, anders een Silver Salute.

    Comment


      #3
      Meeste jaren projecten gedaan, maar ik denk er nu over om het simpel te houden. Vind het toch wel veel geld wat we steeds om 10 uur direct de lucht in schieten. Een goede knalcake/fluitcake moet op zichzelf al voldoende zijn.

      Comment


        #4
        geen idee, misschien lig ik dan nog op bed...BEn nog aan het twijfelen of ik een leuke 10 uur opening maak in de vorm van doorlonten of dat ik een avondshowtje doe.
        ffffffffff

        Comment


          #5
          De dag simpel beginnen met een simpel/kleine knalcake/fluitcake. Alleen de avond wel groots afsluiten. (á la importal gold)
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Een Delicious Thunder met een Fluitcake en een zelfgemaakte mat!

            Comment


              #7
              mischien een leuk papier bedje van een slof golden dragons en een of twee black salutes

              Comment


                #8
                Een vriend van me had dit vorig jaar gemaakt, was echt geweldig maar wel behoorlijk duur in vergelijking met wat we de rest van die dag hadden gestookt. IK wil dit jaar wel eens een single shot project maken (iets van W-Shape met 120 thunderkings).
                Om te vieren dat we weer 16 uur mochten knallen in het dorp, hebben we een masceleta gemaakt Natuurlijk ook om de buurt meteen om 10 uur even wakker te schud...

                Comment


                  #9
                  Meestal een grote mat van ongeveer 10 sloffen rotjes , +- 40 nitraten , +- 50 triangel crackers , hardere knallers , 10 sloffen tollen , 2 sloffen tollen met knal , 10 sloffen knetter pijltjes.
                  En daarna knalpotten. En daarna salutes
                  75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                  Comment


                    #10
                    Afgelopen jaar 2x Secret Salute en 2x Hypnotised. Nog geen idee wat het dit jaar wordt!
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #11
                      Ik las voorgaande jaren altijd met verbazing de berichten van mensen die om 10:00 nog in bed lagen, maar denk dat dat bij mij dit jaar ook het geval is.
                      Zal rond twaalven wel opstaan, mis ik de eerste uurtjes van de dag misschien wel maar heb ik in de nacht veel meer energie! Gaat bijna me hele budget aan op dus zou jammer zijn als ik dan zo moe was dat ik er niet meer zo'n zin in heb.

                      Comment


                        #12
                        het zal wel weer een flinke chaos worden, met thunderbomb matten, een 100k, en nog enkele andere matten

                        gevolgd doot een knal-fluit show!!, met oa, secret salute, tears of beauty, fluit cake's, screaming salute, en ga nog maar even door, word weer een mooi showtje net als afgelopen jaar!
                        075 zaantjee

                        Comment


                          #13
                          tja ehmm ik denk een asian thunder tja ik heb het niet meer zo op wonder tollen rotjes en die troep
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #14
                            Zelf steek ik pas meestal in de avond echt pas vuurwerk af, waar ik meestal dan begin met een van de grootste cakes die ik klaar heb gezet die avond.

                            Maar soms, zoals afgelopen jaar, begin ik de ochtend met een 500shots matje, een fluitcake en 2 knalcakes. En denk dat dat dit jaar weer zo gaat zijn.
                            Website: https://www.rfgfireworks.nl

                            Comment


                              #15
                              Sowieso een knalpot dit jaar, uiteraard steevast een matje, en wat losse dingen als thunderkings
                              [b]Niet actief[/b]

                              Comment

                              Working...
                              X