Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote sneeuw-topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    En op de 1e dag van december al gelijk sneeuw. Kan niet beter. Natte sneeuw maar op de auto's blijft t al een beetje liggen.

    Comment


      #17
      pics or it didn't happen!!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        pics or it didn't happen!!
        Vwc wilt niet meer dat ik foto's invoeg? Ik zal zo eens even kijken.

        Edit: opeens doet hij t Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_3108.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,4 KB
ID:	1543578
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_3109.jpg
Vertoningen:1
Grootte:251,8 KB
ID:	1543579Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_3110.jpg
Vertoningen:1
Grootte:224,5 KB
ID:	1543580Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_3112.jpg
Vertoningen:1
Grootte:333,9 KB
ID:	1543581Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SAM_3116.jpg
Vertoningen:1
Grootte:102,3 KB
ID:	1543582

        Waarom zie je links en niet gewoon meteen het plaatje??
        Oowja, niet te vergeten: http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

        Comment


          #19
          haha, prachtige hond! en inderdaad een paar vlokkies!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            haha, prachtige hond! en inderdaad een paar vlokkies!
            Bedankt, en ja het is een erg mooie hond. alleen een beetje stout ;)

            Comment


              #21
              leuk voor de mensen die nu sneeuw zien vallen maar laat het tot 17 dec weg blijfen! daar na mag het dan heb ik toch vakantie hi hi.

              Comment


                #22
                Starks weer opletten op de weg:

                Funny falls through ice and snow. Valpartijen door winterse gladheid in Widescreen, Holland The Netherlands.


                Comment


                  #23
                  hhaha lekker sadistisch, al filmend roepen dat het spekglad is.

                  Comment


                    #24
                    Het Zuid-Limburgse heuvelland ziet er zondag winters uit. Op de Vijlenerberg ligt enkele centimeters sneeuw. Traditioneel blijft op die plek, 260 meter boven NAP, de eerste sneeuw het langst liggen.

                    Volgens de eigenaar van een café bij de Vijlenerberg is er ongeveer vijf centimeter sneeuw gevallen.

                    Ook in België is er sneeuw gevallen. Op Signal de Botrange, het hoogste punt van België, ligt nu al 15 centimeter sneeuw. Men kan er langlaufen.

                    Verkeershinder
                    Daarnaast valt er in Vlaanderen plaatselijk sneeuw, vooral in het oosten. Het verkeer ondervindt er hinder van. De E19 Breda-Antwerpen was tussen Schoten en Sint-Job een tijdje afgesloten door een zwaar ongeval met vier auto's. Er vielen zeven gewonden, van wie er een in levensgevaar verkeert. Momenteel is er vooral hinder rond Brussel, veroorzaakt door verschillende ongevallen.


                    bron

                    Comment


                      #25
                      Zo zag het er vanmorgen uit in Limburg...Heerlijk!

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5c2266c0d9.jpg
Vertoningen:1
Grootte:9,4 KB
ID:	1543591
                      Groeten...:)

                      Comment


                        #26
                        Ik woon zelf in Limburg, en heb gisteravond een foto gemaakt van de vallende sneeuw:


                        De foto van de post hierboven is vanuit Vijlen gemaakt dit ligt redelijk hoog.
                        Hier is de sneeuw ook blijven liggen! Maar op een aantal plaatsen, kan ook in de loop van de middag zijn gesmolten.

                        Zou hier misschien gaan wandelen maar we zijn niet gegaan.
                        Volgende keer als ik ga zal ik daar wel wat foto's maken (als er sneeuw ligt)!

                        En morgen maandag 100% kans op sneeuw!

                        Comment


                          #27
                          Om te zeggen dat de sneeuw met bakken naar beneden valt gaat een beetje ver, maar ik kreeg toch wel kippenvel toen ik naar buiten keek vanochtend! (Nee, niet van de kou)

                          Comment


                            #28
                            Er is een klein beetje sneeuw gevallen en gelijk het hele land in de stress... Dikke verkeershinder. LOL Heerlijk, ik houd er van. Ik werk lekker thuis!

                            Comment


                              #29
                              Hierbij mijn foto's van de sneeuw in Goverwelle (Gouda):

                              Gefotografeerd met de Canon EOS 60D en Tamron 18-200 lens.
                              In P modus. Witbalans op Bewolkt. Verder automatische settings.

                              Bron: 112Goverwelle




                              Filmpje:

                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              Website: https://www.rfgfireworks.nl

                              Comment


                                #30
                                Als mijn iPhone het weer gaat doen (kapot door de kou ) deel ik ook een foto met jullie, want wat was het hier ('s-Hertogenbosch) wit!

                                Prachtig! Helaas niet goed gestrooid dus het is me nu toch een bende!

                                Comment

                                Working...
                                X