Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Countdown blijft open tot en met 31 januari

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Countdown blijft open tot en met 31 januari

    Liefhebbers van het mooiste werk,

    Zoals elk jaar blijft ook in 2012 de countdown weer open tot en met 31 januari. Na deze datum zal dit forumgedeelte weer op slot gegooid worden en zal het nog zichtbaar blijven zodat we kunnen blijven genieten van deze sfeertopics. In september zullen we weer verder gaan met een nieuwe countdown.

    Met vriendelijke groet,
    Ruben

    #2
    hey ruben hoe komt et dat je weer mod bent? je was toch vip?
    vind het altijd jammer dat ie dicht gaat, altijd wel leuke topics in.

    Comment


      #3
      Jammer is het leukste gedeelte van het forum!
      Is altijd gezellig in het Countdown gedeelte, maar het kan niet heel het jaar open blijven. Dan is het ook niet meer iets waar je je op kan verheugen!

      Was weer gezellig dit jaar!
      Nog 1 klein maandje sfeerproeven!

      Edit: Inderdaad, Ruben leg eens uit! Gefeliciteerd met je moderatorschap!

      Comment


        #4
        Klopt.

        We willen de exclusiviteit houden aan de laatste maanden van het jaar daarom hebben we gekozen voor een periode van een paar maanden zodat we in die periode de sfeer nogmeer omhoog kunnen brengen.

        Volgens mij is dat wel gelukt dit jaar!

        Comment


          #5
          Zijn er nog dingen die we kunnen verwachten in de countdown deze maand?

          Comment


            #6
            Ik denk het niet.. aangezien het Countdown is, en niet Afterdown of zo iets
            DarkSoul is soms een inspiratierover!

            Comment


              #7
              Komen Jullie dan ook met een after movie? net zo als avp :P hihi

              Comment


                #8
                Ik heb nog wel een kleine after movie in gedachten, met een beetje geluk (tijd) komt deze dit weekend online, zal hem dan ook hier posten?
                Ik zei nog zo, geen bommetje!

                Comment


                  #9
                  Ik zeg: Doen!

                  Trouwens is het misschien leuk om in de zomer een zomer afdeling te maken? Allemaal dingen over vakantie, zon, strand en noem maar op.
                  "I came in like a crackling ball."

                  Comment


                    #10
                    Jammer dat hij weer dicht gaat maar goed dat wisten we al Komend jaar hopelijk genoeg leuks te vinden op het forum wat vuurwerk betreft. Tot September all!

                    Comment


                      #11
                      Blijft een heel leuk onderdeel van VWC. Ben nog steeds blij dat dit er destijds is gekomen. Ook afgelopen jaar bleek het weer een groot succes.

                      Jammer dat het straks dichtgaat, maar dat hoort. Het is een sfeergedeelte, en zo midden januari zitten we niet meer echt in de vuurwerkperiode

                      Comment


                        #12
                        mischien een idee om een countdonw to de countdown te doen ;)

                        Comment


                          #13
                          veel leuke dingen uit de countdown zijn ook elders op het forum te vinden.
                          (in siervuurwerk/knalvuurwerk algemeen of in het junktalk gedeelte.)
                          Voor de rest is het juist leuk om de Countdown juist pas in het seizoen te openen!
                          Geeft wat extra sfeer!

                          Comment


                            #14
                            Klopt dan is er weer iets om naar toe te leven in de periode dat het voor de normale mensen weer wat rustiger is. Toch ben ik ook dit jaar weer dik tevreden over de activiteit in de countdown. Dit jaar heeft Wesley heel wat tijd gestopt in de topics en met resultaat: ruim 6,5 duizend berichten hier! Dat is wel iets om over naar huis te schrijven toch?

                            Comment


                              #15
                              Jammer dat hij dicht gaat, maar dat hoort ook eigenlijk wel zo. Hierdoor is dit gedeelte juist extra leuk!

                              Comment

                              Working...
                              X