Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vernielingen tijdens de jaarwisseling

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    vernielingen tijdens de jaarwisseling

    Wil ik net mijn auto gaan halen vond een of andere malloot het leuk om tijdens de jaarwisseling mijn achter ruitenwisser te vernielen. Sommige mensen denken echt dat met oudjaar alles kan.

    Het is dat ik niet weet, wie dit gedaan heeft anders had hij echt tandjes kunnen spugen!

    Iemand van jullie nog slachttoffer geworden van vernielingen?
    Of gezien dat er iets vernield is? Ik vind dat wij als vuurwerkliefhebbers best mensen mogen aanspreken als ze iets vernielen. Het is tenslotte onze hobby die door dit soort randdebielen verpest word.
    Stoken tot we er bij neervallen!!

    #2
    Ik ben vanochtend ook naar mijn auto gelopen met de hoop dat er niks mee is gebeurd, maar gelukkig zat alles er nog aan.
    Bij jou is het mooi ***** ******s.

    Comment


      #3
      Zoals helaas ieder jaar zijn er hier weer een behoorlijk aantal prullenbakken en bushokjes gesneuveld. Gelukkig zelf nergens schade aan gehad. Wel minder voor jou man, dit soort dingen blijf je helaas elk jaar weer tegen kommen.

      Comment


        #4
        Heb gisteren een rondje in de wijk gemaakt en wat je dan ziet is echt om te huilen. Alle prullenbakken opgeblazen, 10tallen verkeers borden weggevaagd en dan wij ons maar afvragen waar die negativiteit in de pers vandaan komt.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #5
          Schade in ons dorp: 1 prullenbak kaduuk, valt nog mee dus!
          Maar evengoed 1 teveel...

          Wel balen van je auto...
          Offline!

          Comment


            #6
            Dit jaar gelukkig niet, vorig jaar de dupe geworden van een groep brandstichters die recht voor mijn huis bezig waren.
            Ben dit jaar niet thuis geweest mede dankzij die gebeurtenis, 1 van mijn buurmannen belde om 01.00 waar ik bleef want de hele straat zat buiten met vuurkorven op me te wachten vertelde hij
            Toen ik zondagmiddag thuiskwam ben ik langs mijn plein gereden en gelukkig was alles nog heel. Er lag ook bijzonder weinig vuurwerkafval.

            Comment


              #7
              Gelukkig nauwelijks gezien dit jaar, 2 prullenbakken en ze hadden bij ons de stapel afval van overdag in de brand gestoken, brandweer is dat uiteindelijk definitief komen blussen nadat we het zelf al tot 2x toe hadden gedoofd met wat emmers water...

              Heb het zeker erger gezien, dus wat dat betreft positief, al is het toch altijd onnodig.

              Comment


                #8
                op de weg naar huis 1 verbogen verkeers bord en 1 opgeblazen (of uit voorzorg verwijderde) brievenbus.

                op de plek waar ik de jaarwisseling heb gevierd 1 kapotte ruit van een basisschool en een opgeblazen brievenbus... ik heb het veel erger gezien afgelopen jaren. Ook hoor ik op het nieuws eigenlijk weinig over vuurwerkvandalisme/schade zou men verstandiger worden?

                Comment


                  #9
                  Jammer van de vernieling. Ik heb juist een aantal vernielingen voorkomen. Paar jongens wilde met lawinepijlen vuilnisbakken opblazen. Toen zei ik: Als er teveel schade wordt veroorzaakt door vuurwerk, komt er straks een vuurwerkverbod. Het heeft toch geholpen want ze sloopten met die dingen een kapotte fiets.
                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #10
                    Tja vernielingen blijf je houden helaas.Vekeersborden,prullenbakken en bushokjes.Als je ook ziet hoe verkeersborden aan flarden liggen,kan je zien dat er echt zwaar knalspul word gebruikt.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #11
                      Ben zelf geen slachtoffer geweest gelukkig maar hier in de wijk wel weer veel vernielde prullenbakken, verkeersborden en bushokjes gezien
                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        #12
                        De hemelwaterafvoer hadden ze weer eens "opgeblazen" oftewel kinderen hebben hun Thunderkings erin gegooid met als resultaat dat ze zeiknat waren. Verder weinig gebeurd hier, ik vond het iets te rustig.....
                        "I came in like a crackling ball."

                        Comment


                          #13
                          slopen is niet stoer!!!
                          je hoort van mensen hun eigendommen af te blijven en daar blijf ik bij
                          en tanden spugen heeft geen zin hem te grazen nemen dat die geen het nooit meer doet!!!!
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #14
                            Vanwege de hoeveelheid aan slopers hier in het dorp/stadje. Stond alles om 10 uur vol met blauw hier, leuk hoor! Kon hierdoor een gedeelte van m'n 10 uur project maar achterwege laten. Zelf nog wat vrienden behouden om iets te slopen(hebben daarna nog een oude computer opgeblazen) Leek me een stuk beter zo.
                            [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                            Comment


                              #15
                              Ja, heb vernielingen zien plegen. Daders vluchten te fiets weg. Niet kunnen achterhalen helaas, daarvoor waren ze te snel.

                              Comment

                              Working...
                              X