Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Klok

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Klok

    Het is weer bijna zover en met z'n allen zijn we aan het aftellen tot het moment dat de dag der dagen is aangebroken. Om alvast een beetje in de sfeer te komen open ik dit topic en trap ik vast af met enkele klokken

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Ja wrijf maar in dat ik nog zo veel te doen heb voor de studie en zo weinig tijd.
    Je wordt bedankt Arjan!

    Comment


      #3
      Ik weet 100% zeker dat ik dit topic al eens voorbij heb zien komen. Blijft leuk die klokken, vooral de laatste jaren worden met de hoogtepunten van het jaar die voorbij komen. Krijg toch altijd kippenvel als ik ze weer zie.

      Comment


        #4
        Heerlijk om met die klok de laatse minuten af te tellen, terwijl je net de nummer 1# hoort van de top 2000 die toevallig aanstaat. En dan vol zenuwen +/- 3 minuten wachten voordat alles losbarst!!

        Comment


          #5
          Ik krijg elke keer weer kippenvel als ik die klok zie. Die muziek, de gedachte dat het bijna losbarst.... Daaraan merk ik gewoon dat ik een freak ben haha
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            #6
            ik zal dan echt zowat in mn broek gaan pissen van de zenuwen;)

            Comment


              #7
              Geweldig dit! Had me geluid te hard staan......... :P
              Neem het ervan!

              Comment


                #8
                Klok 2010 / 2011 Publieke Omroep Nederland 1By Arjan Boxelaar, Koen Feitsma, Ilse Nikken & Holland Centraal

                Comment


                  #9
                  De klok is altijd een momentje he... Manmanman... Nu vind ik het leuk om te kijken, maar op het moment zelf heb ik dan altijd de gedachten in mijn hoofd dat het al bijna weer voorbij is.. Dan flitsen er nog enkele gedachten door mijn hoofd van het stoken overdag, wat ik allemaal gedaan heb enzo... Dan besef je je toch wel dat de dag ook zo maar weer om is!

                  maar gelukkig kunnen we dan nog een paar uurtjes stoken en daarna lekker feesten en kletsen met z'n allen

                  Comment


                    #10
                    Pure chickenskin als ik het zie. geen ander woord mogelijk!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
                      De klok is altijd een momentje he... Manmanman... Nu vind ik het leuk om te kijken, maar op het moment zelf heb ik dan altijd de gedachten in mijn hoofd dat het al bijna weer voorbij is.. Dan flitsen er nog enkele gedachten door mijn hoofd van het stoken overdag, wat ik allemaal gedaan heb enzo... Dan besef je je toch wel dat de dag ook zo maar weer om is!

                      maar gelukkig kunnen we dan nog een paar uurtjes stoken en daarna lekker feesten en kletsen met z'n allen
                      Exact verwoord zoals ik het ook voel!

                      Nu ik deze filmpjes kijk voel ik ook echt de spanning en krijg ik NOG meer zin in oud en nieuw en krijg ik gewoon kippenvel als ik deze filmpjes kijk.
                      En van het studeren vandaag is dus ook weinig terecht gekomen nadat ik deze filmpjes aan het begin van de avond gekeken had maar goed laatste dagje studeren en vanaf morgenavond kan ik mij volledig focussen op 31 december! (alleen het huiswerk moet nog gemaakt worden)

                      Comment


                        #12
                        Elk jaar weer toch het kippenvelmoment! Het moment waar we allemaal op wachten, daarna snel de champagne achterover slaan en naar buiten rennen zonder jas. Meestal zijn de jaarsamenvattingen ook goed in elkaar geknutseld.

                        Comment


                          #13
                          De klok blijft het meest geweldige moment van het jaar.
                          Het gevoel van aftellen samen met vrienden en familie is een van de mooiste gevoelens van oud en nieuw.om vervolgens je deur open te gooien en door te stoken tot in de diepe uurtjes.
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            #14
                            gewoon geen woorden voor eigenlijk. Ja kippenvel he.


                            Sta zelf 10 voor 12 altijd buiten, dan gaat het goed los.

                            Comment


                              #15
                              Ik word altijd emotioneel, ben blij met de mensen die ik nog heb, die ik lief heb en koester. Maar tegelijker tijd denk ik terug aan de dierbaren die ik verloren ben. Gedachtes flitsen door me hoofd van ''het is alweer zover, weer een jaar voorbij, en ik word droevig dat ik alweer bijna een jaar moet wachten.'' Maar dan denk ik, ''ach kom op nu is het tijd voor de mooiste dag van het jaar af te sluiten,'' en krijg een kleine glimlach op me gezicht. Dit gebeurt allemaal in een poep en een zucht al die gedachtes die door je hoofd flitsen. Waarneer ik weer bij de tijd ben is het tijd om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen. En dan is het toch echt tijd om naar buiten te gaan.
                              16e jaar op vuurwerkcrew!!

                              Comment

                              Working...
                              X