Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe stookt jou straat?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hier is het altijd vrij rustig, vorig jaar wat mooie shells gezien, maar ze hadden maar 1 buis dus moest steeds afkoelen!

    Verder ben ik wel degene die het hardste stookt, vooral om 12 uur!

    Hebben jullie ook dat als er teveel van andere mensen is dat je het overzicht verliest en dat dat soms best niet leuk kan zijn? Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen..

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Douweee Bekijk bericht
      Hebben jullie ook dat als er teveel van andere mensen is dat je het overzicht verliest en dat dat soms best niet leuk kan zijn? Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen..
      Ik begrijp je wel, in principe hoor je per persoon een paar vierkante meter te hebben maar als het druk is lukt dat niet en vliegen de rotjes om je oren als jij een cake wilt afsteken. Dan moet je zo vaak iedereen waarschuwen en wachten dat het niet meer leuk is.
      "I came in like a crackling ball."

      Comment


        #78
        De straat stookt zeker goed.
        Iedereen hier heeft vuurwerk, knal en sier.
        Dus om ongeveer 00:10 staat iedereen buiten handen te schudden en meestal gelijk cakes in de lucht te schieten.
        MarkHE can't live without tangerine juice, do you have some?

        Comment


          #79
          Rustig, af en toe een potje.
          Straat is ongeveer 800mtr lang, op circa 6/7 punten wordt wat gestookt.
          Straat achter me een beetje, maar echt niet veel (zwaar) vuurwerk of zo...
          Ik woon ook maar in een rustig plaatsje...
          Totaal niet te vergelijken met Den Haag of Eindhoven bijvoorbeeld.
          [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

          Comment


            #80
            Heeeeeeeeeellllllllll saai!!

            Buren zijn wel altijd blij als ik het thuis vier

            Comment


              #81
              Bij ons is het elke jaar afwachten het ene jaar is druk met vuurwerk afsteken en de andere jaar is rustig net zo als vorige jaar..

              ben heel benieuwd hoe het nou zal zijn..:P

              Comment


                #82
                Bij ons achter was het altijd groot feest! Toen heb ik ze 2 jaar geleden gezegd kom deze kant op stoken we samen ;)

                Als het goed is komen ze dit jaar deze kant op en wordt het 1 groot feest!

                Comment


                  #83
                  Hier bij ons in de buurt koopt niemand meer, omdat ze weten dat ik veel heb.
                  Daarom heb ik vorig jaar heel lang gewacht. Iedereen naar buiten, maar ik zei dat ik niks had.........dus iedereen droop naar binnen.
                  Half uur later lekker aan de gang geweest.
                  Dit jaar ben ik rond 1200 uur bij de chinees in de buurt 200 meter verderop, daar gaan ze goed los, dan loop ik richting huis en eens kijken wat ik dan ga afsteken.

                  Comment


                    #84
                    "Vroeger" was het bij mij in de straat inderdaad een wedstrijd tussen mij en m'n buurtjes... Inmiddels kopen alleen mijn buurman van 5 huizen verder en ik het vuurwerk en zorgen we samen voor een mooie show om 12 uur ! Sinds 2 maanden ben ik gaan samenwonen, dus hoe de nieuwe straat stookt moet ik nog maar zien... Ik hoorde echter wel dat mijn overbuurman ook altijd "veel" vuurwerk heeft, maarja, wat is "veel" als een niet-vuurwerkkenner dat zegt ;-)? Ik ben benieuwd!
                    "Eind goed, knal goed."

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Anthony bomb Bekijk bericht
                      Rustig, af en toe een potje.
                      Straat is ongeveer 800mtr lang, op circa 6/7 punten wordt wat gestookt.
                      Straat achter me een beetje, maar echt niet veel (zwaar) vuurwerk of zo...
                      Ik woon ook maar in een rustig plaatsje...
                      Totaal niet te vergelijken met Den Haag of Eindhoven bijvoorbeeld.
                      Den Haag gaat lossssssss

                      Naja hangt er van af welke wijk het is, maar als je als buitenstaander oud&nieuw komt vieren in Den Haag en je hebt weinig mee gemaakt kwa oud&nieuw vieringen dan kijk je wel je ogen uit hoe het er aan toe gaat.

                      Comment


                        #86
                        Mijn straat stookt met vuurwerk
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #87
                          Mijn straat stookt de barbecue wel is. Lijkt wel of er dan een lijkt wordt verbrand. Wat een stank.

                          Comment


                            #88
                            Afgelopen week even rondgevraagd, komt toch neer op zo'n 25 jongeren hier. Daarnaast nog een paar mensen die thuis vieren voor familie, eindelijk lekker druk in de straat. We stelen de showww..!

                            Comment


                              #89
                              Ik zelf breng de 31dec het vuurwerk naar me vader. En dan stook ik nog wat in Beverwijk samen met me broertjes. Dan weer naar huis om hier s'avonds helemaal los te gaan woon in een dorp (twisk). Waar niet veel mensen vuurwerk hebben dus elk jaar staan er weer mensen te genieten inclusief mezelf

                              Comment


                                #90
                                Ik vier o&n vaak bij m'n moeder (in een dorp). Daar gebeurt echt helemaal niets, maar dat vind ik juist ideaal!

                                Comment

                                Working...
                                X