Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat komt er naast vuurwerk en kerst in je op als je aan december denkt ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat komt er naast vuurwerk en kerst in je op als je aan december denkt ?

    Wat komt er naast vuurwerk en kerst in je op als je aan december denkt ? Je kunt hier zowel een verhaal neerzetten als een foto of een filmpje plaatsen.
    Laatst aangepast door FireDragon; 14 September 2011, 17:56. Reden: :p
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Om maar even af te trappen, als ik dit op tv zie dan weet ik dat de mooiste maand van het jaar er aan komt of is gekomen.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Jarenlang was dat Nightmare in Rotterdam.
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Volledig los gegaan in 2004, 2005 en 2006. 2008 was baggerrrrrrrr.

      Sinterklaas associeer ik meer met november, omdat ik die intocht dan volg. Dat vind ik wel leuk.

      Comment


        #4
        bij mij komt gezelligheid, oliebollen vreemd genoeg, lekker eten, kerstbomen en warme sfeer naarboven.
        en Hot coco with whipped cream naarboven.
        [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
          spelfout in de titel van het topic denk ik aan

          Jarenlang was dat Nightmare in Rotterdam.

          VIDEO
          Volledig los gegaan in 2004, 2005 en 2006. 2008 was baggerrrrrrrr.

          Sinterklaas associeer ik meer met november, omdat ik die intocht dan volg. Dat vind ik wel leuk.
          Dit is zeker een associatie met december die je niet vaak ziet ;) Zelf luister ik ook wel is hardcore, maar nooit langer dan 15 minuten.

          Ik associeer December met mijn (overleden) opa, wie op 31 december geboren was. Helaas hield hij niet van vuurwerk, anders weet ik wel welk cadeau ik hem elk jaar had gegeven toen hij er nog was.
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #6
            Leuke onderwerpen: toch zeker wel winters weer en altijd rond de feestdagen is het "moeilijk" weer met sneeuw en/of ijzel en mist, wat het uiterste vergt van ons meteorologen. Korte dagen met veel lampjes en gezelligheid. De mast van Lopik die verlicht wordt...(vanuit Soest 7 hoog goed te zien....) Verder natuurlijk al het vuurwerk wat hier en daar niet geheel legaal afgestoken wordt....

            Oude herinneringen aan vroeger:
            Vanuit de tuin een blitz-knall rakete afsteken. Denk even aan een tuin, 4-4 meter, in het midden een bloembak. Verder kraakhelder, windstil, -2 graden en ouders NIET thuis. Pijl de bloembak in en aansteker pakken. Pssssss, daar gaat het lontje na eerst nog flink gepiel om de beschermkap eraf te krijgen. Wij snel naar de grote ruit sprinten en afwachten. Met een enorme shhhhh ontbrandt de stijglading en gaat de pijl omhoog....ehhhh, dat zou tenminste moeten. Door de vorst is de pijl al iets te vast komen te zitten in de grond. K.T...hebben wij weer. Wij doen de oren dicht (alles wat ik nu vertel binnen seconden) en nog net weet de pijl zich op het laatst omhoog te verheffen. Rond 10 meter hoog in de lucht spat hij met een donderende klap uiteen, alles trilt.....incluis ons twee jongens. hartslag 120 en besef dat we heel veel geluk gehad hebben...

            Comment


              #7
              Vergeet ik toch even oud en nieuw 1978-1979: -10 tot -15 's nachts met wind erbij....het was niet te doen en de kortste oud en nieuw ooit meegemaakt. Binnen 10 minuten na 12 uur waren we weer binnen en was het ook weer doodstil buiten..je verging gewoon van de kou en de wind ging OVERAL doorheen, zelfs door de kranten die we toen onder de jassen hadden. (van windstoppers en gore-tex had nog nooit iemand gehoord...)

              Comment


                #8
                Met me pyjama voor de kachel zitten, lotto weekend miljonairs kijken op de buis met Robert ten brink op Sbs6. In me pyjama met van die sloffen die lekker warm waren.
                Warme chocomel erbij, bladeren door auto magazines en soms door het vuurwerk foldertje als die er al was.
                Je tong verbranden als klein manneke aan die veel te hete chocomel natuurlijk.
                Toen ik nog met me vader (toen der tijd papa) naar de plaatselijke dealer reed om het papieren foldertje in te leveren en wanneer het tijd was, me diamond pakketje vol met fonteinen erin te halen.
                Ook had ik het vaak heel koud in bed, dus kreeg ik een lekkere warme kruik voor tussen mijn benen van me moeder, deze was vaak zo lekker, dat ik net deed alsof ik het koud had en toch lekker met een warme kruik in bed kon slapen.

                Ja mooie tijden!
                Het leven is een feest!

                Comment


                  #9
                  Om lekker naar buiten te gaan, flink ingepakt, alles ligt vol met sneeuw, prachtige blauwe lucht, en dan samen met je vriedin een eind wandelen en fotograferen, heerlijke momenten.

                  Het word nog beter als je thuis komt, lekkere chocolademelk, al je natte kleren uit en warm lui in je joggingbroek TV kijken, Home Alone films doen het ook erg goed.

                  Dat komt er buiten vuurwerk en kerst in mijn hoofd op.

                  Comment


                    #10
                    De verjaardag van m`n vrouw op de mooiste dag van het jaar! 29 DECEMBER!!!!

                    Comment


                      #11
                      Thunderdome!!!
                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        #12
                        Mijn verjaardag en nog meer familie die jarig is. Verder de kestversiering en het kerstdorp.

                        Comment


                          #13
                          Associaties met december zijn pepernoten en chocoladeletters, verschrikkelijk opgedofte winkels waar mensen belachelijke hoeveelheden geld uitgeven. Heel veel lekker eten natuurlijk maar bovenal is dat de maand dat m'n kaartje voor Roadburn net binnen is, evenals die voor EuroSonic. Ik vind het wel een gezellige maand; donker en koud maar ook knus, gezellig en met veel te doen

                          Comment


                            #14
                            Sneeuw overlast ( stuk rijden naar mn werk, dus ik houd mijn hart vast )
                            Sneeuw Plezier
                            Warme Chocomel
                            Kacheltje
                            Vuurwerkfolders
                            Demo's
                            Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                            Comment


                              #15
                              -Gezelligheid
                              -Samen zijn met familie en vrienden
                              -Sneeuw
                              -Drukke dagen in de winkel :-)
                              -Lange rijen bij de douglas
                              http://www.stefandrukker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X